9ta Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Er det noen som kan hjelpe meg med et guttenavn. Har tenkt på Oliver så lenge jag kan huske, men var så dum å sa det til ei venninne, og siden hun fødte før meg rappet hun det navnet så nå trenger jeg et navn som er like fint og søtt som Oliver. Noen som har noen forslag???
Vannmann35 Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Oliver er jo en navnetopp og veldig populært (kjenner selv 3 små gutter), så kanskje like greit du ikke fikk bruke det... Vel - hva med: Jesper Emilian Adrian Julian Iver (Oliver minus Ol....)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Herman Ludwig William Tobias Jonathan Theodor Kasper Emil Nikolai Nicholas Olai Sivert Albert Samuel Adrian Ola Mathias Alexander
Twinings Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Mio Stinius Albert Willow Anton Vendel Jeppe Carlos Morten Villemann
Cornelianelia Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Navn jeg synes er litt i samme sjanger som Oliver: Filip/Philip Adrian Sebastian Max Felix Theodor Theo Jonatan Kasper Herman Tobias Albert Emil Noah Benjamin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå