Liiiisa Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Lurer på kor lenge d tar før en baby på ca fem mnd blir trøtt ?? kor lenge eg skal holde han våken før eg e sikker på at han søve leenge,.. veit d e individuelt, men korleis e d med ungane dokka ??
MarihønaMedHvitveis Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 ikke bare er det individuelt, men det varierer jo fra dag til dag og iløpet av en og samme dag ofså! litt frustrerende, mor henger ikke med;) Noen ganger kun halvannen timer, andre ganger rundt tre hos oss ihveretfall, alt etter hvordan hun har sovet natten i forveien, hvor vi befinner oss og hva vi gjør, når på dagen og hvor lenge forrige blund varte. Lykke til med å finne et mønster du blir klok på, det skjer ikke her;)
Liiiisa Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2009 Nei eg blir ikkje klok.. så e dagane våre so forskjellige..syns d e so vanskli å finne rutine.. så ska eg ha sagt at samboeren min e stort sett vekke i vekene på jobb,fra mandag til fredag og da går alt av innføring av rutine på meg og d syns eg e vansklig...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå