Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 (Med "jevnlig" tenker jeg på type forhold/elskere over en viss periode- ikke one-night-stands ... og med "innenfor normalen" mener jeg peniser med få cm forskjell i lengde og/eller omkrets..) Kan dere si dere merker forskjell på størrelsen under samleie? Kan dere se forskjell, eller vet dere det pga har målt/han selv har målt? Har en liten "diskusjon" med kjæresten min om dette, nemlig.. Selv har jeg en teori om at dette ikke kan merkes, med mindre man evt klarer å se det med det blotte øye. Ellers skal det relativt markant forskjell i størrelse til før man merker det fysisk. Tror jeg! Hva mener du?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 min eks haddeca 19 cm og passe tykk til den lengden.. min nåværende kjærste har ca 17 og passe tykk til lengen.. jeg merker forskjellen veldig godt.. var sammen med min eks i 2 år og har vært sammen med min nåværende kjæreste i 2 år nå..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Merket godt forskjellen når det var ca.1 cm i forskjell om det var det du menter.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 tro meg.. det merkes.. har ikke målt noen i cm, men jeg merket stor forskjell fra det ble slutt med eksen, og jeg ble sammen med han jeg er med nå, plutselig ble sex bra.. jeg merket omfanget av den tydelig, og den traff plasser jeg ikke visste jeg hadde inni der.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Hvordan i all verden kan dere merke forskjell på en liten cm eller to? Også LENGDEN da? Hadde skjønt det hadde det vært snakk om omkretsen..!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 ja jeg som skrev om min eks med 19 cm og min nåværende med 17 cm.. man mærker det veldig godt.. med min eks ble det ofte vondt da den kom så langt inn.. og man mærker at det føles annerledes.. men min nåværende er det bedre for den passer bedre til meg og jeg får skjeldent vondt.. så treffer han bedre på plasser som gjør at sexen blir mye bedre:) jeg merker også stor forskjell om der er kondom eller ikke..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har merket forskjeller i omkrets da, men da har jeg merket det ved å holde dem, ikke under samleie... Jeg klarer ikke å rangere mennene jeg har vært sammen med ut fra penislengde, hvis du skjønner. Vet ikke hvem som har lengst/kortest. Men de har nok hatt noen cm i variasjon selv om ikke jeg har merket det. Jeg kan ikke si at jeg har merket så mye forskjell på størrelsen ved sex på de som har hatt innenfor normalen. Har vært sammen med en som var veldig stor, men da så jeg det jo. Merket ikke så mye til det under akten...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #9 Skrevet 29. mars 2009 Det skal vel mye til å komme utenfor normalbegrepet, så selv om forskjellen er ganske godt synlig trenger det ikke være unormalt... Jeg hadde en kjæreste som var godt utrustet og det kjente jeg godt, eller det vil si, det var ikke godt om han ble for ivrig. Han stanget meg smertefullt i livmortappen så jeg ynket meg, ikke noe særlig. Hadde også en elsker en gang som var ganske liten, jeg må ærlig talt innrømme at selve samleiet ikke var høydepunket sammen med han. Men han var en fantastisk elsker likevel, utrolig flink med fingre og tunge, og veldig oppmerksom. Han jeg er gift med nå er noe midt imellom og han passer meg perfekt, kjenner godt at han er inne i meg, men han treffer aldri livmortappen på den smertefulle måten.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #10 Skrevet 29. mars 2009 Vanskelig å si... Ingen er jo like. Noen lange, noen kortere, noen tynne, andre fete, noen heller til høyre, noen til venstre.. Stor variasjon med andre ord. Men jeg vil tro det er størrelsen som avgjør hvordan det kjennes og variasjonen på størrelsen som gjør at man merker forskjell. Men det handler jo egentlig mest om hvordan han bruker redskapet da og hvordan det treffer/støter i meg. Og ja, størrelsen er viktig!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #11 Skrevet 29. mars 2009 størrelsen er vanvittig viktig. kunne IKKE giftet meg med en mann med liten penis. har hatt sex med en del med ganske liten både tynn og tykk men ikke særlig lange og sorry, gutter, hjelper ikke hvor gode dere enn er på å "bruke" den, hjelper ikke her i gården. priser meg lykkelig for at mannen min er godt utrustet og nei, jeg er ikke vid og åpen for dere som lurer;)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #12 Skrevet 29. mars 2009 Det merkes ja. De fleste jeg har vært sammen med har vært 17-19 cm,, og det er passelig- har ikke merket noen forskjell på lengden når det er så liten margin. En var ekstra tykk, noe som var bra i og for seg, men gjorde at jeg fikk "gnagsår" bakover når han tok meg bakfra (sorry detlajer). Min mann er den lengste på min merittliste (23 cm) og det er egentlig litt for langt, jeg får en del støtsmerter selv om vi stort sett har topp sex. Må bare passe meg litt i enkelte stillinger så han ikke banker den for langt opp så det gjør vondt.. Jeg har tidligere også hatt sex med en som jeg vil anslå til å være ca 14 cm og ganske tynn- det var ingen stor suksess, merket godt at noe manglet, liksom..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #13 Skrevet 29. mars 2009 Merker nok forskjell ja..Men i motsetning til ei over her så er det ikke kun størrelse soms spiler inn for min del. En man kan ha hur lang eller tykk som helst, men hvis han er en egotripp i senga spiller ikke de cm noen rolle for min del. Hva synes dere er en liten penis da?? Hvor går grensen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå