Gå til innhold

Kaster opp av Hipp mme? Bytte merke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 1 mnd baby som kaster opp ca 1 gang om dagen, og tidvis småspiser og virker kanskje litt kvelm? Vi har egentlig trodd at han kastet opp pga lukkemuskelens svakhet og luft i magen, men nå begynner jeg og lure på om det er maten? Han har fått kun Hipp mme fra han var 1 uke gammel, men begynte oppkast mens jeg enda prøvde å amme.

Har noen erfaring med at babyen kastet opp av Hipp og at det hjalp å bytte merke? Eller generelt at det hjalp å bytte fra ett merke til et annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla mi begynte med tillegg da hun var 2 uker gammel, og hun fikk NAN... Hun kastet opp det som var og da byttet jeg TVERT! Vi prøvde Collett, og det har gått knirkefritt :)

Skrevet

Fikk beskjed på barneklinikken om å ikke bytte hver gang det oppstod et problem som kunne relateres til maten. Vi byttet fra Collet til Hipp fordi hun fikk små klumper i avføringen. Så begynte hun å kaste opp helt enormt hver kveld. Viste seg at det var kombinasjonen av mat og tran.

Skrevet

Vår gutt har alltid fått mme og vi starta med Nan på sykehuset. Syntes etterhvert at han virka kvalm og uvel innimellom, og gulpa noe forferdelig til tider.

Bytta så til Collett og det har vært helt supert!! Virker som den "sitter" bedre i magen hans. Han ble litt hard i magen til å begynne med men med litt malt i melka gikk det over ganske fort. Nå er han superfornøyd med tilværelsen.

Skrevet

Hvorfor skal man ikke bytte hvis det oppstår et problem i relasjon til mat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...