Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har MBT som arbeidssko og har vært kjempefornøyd... Helt til jeg fikk bekkenløsning:-( Klarte ikke å gå med de etter det, men det kan jo være forskjell på folk, for fysioterapeuten min ble veldig overrasket over at jeg ikke klarte det. Hun mente at de skulle være toppers for en rett holdning og diverse...

Jeg klarer ikke gå i annet enn mine MBT sko, og trust me, jeg har SKIKKELIG bekkenløsning... Får jo mye bedre holdning med de skoene og mye mykere gange... Tror heller de som får mer vondt i bekkenet av de skoene har feil gåteknikk...

Annonse

• 2 uker senere...

Det har vel litt med hvor plaget man er tenker jeg. Det er mange grader av det.

Jeg har begynt å kjenne det litt hoftene og rumpa nå, men er usikker på om det er bekkenløsning eller skiveprolaps. SIstnevnte har vært et problem tidligere (men ikke svangerskap, venter mitt første barn nå). Jeg tror likevel at det ikke er skiveprolaps som plager meg nå, men jeg veit jo ikke helt hvordan bekkenløsning skal kjennes, så skal ikke påstå at det er det som er problemet mitt. Skal til legen fredag, får vel vite litt mer da. Uansett. MBT skoa mine er helt fantastiske når jeg først får dem må meg. Jeg har litt problemer med å bøye meg langt nok ned til å klare å feste spennene på dem. Har de sandalene. Men er jo mange hjelpsomme sjeler på jobben, så det har stort sett gått greit. Og jeg merker stor forskjell de dagene jeg bruker MBT sandalene i forhold til gode joggesko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...