Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt tisselaken i voksen størrelse som jeg kan bruke etter fødselen.. Er redd for å ødelegge madrassen vår med blod og melkesøl... Takker for tips :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Jeg kjøpte engangskladder (90x90 cm) på apoteket. De absorberer mye melkesøl uten at det blir ubehagelig. Hadde ingen problemer med blod men melk derimot.... Ellers vil jeg også anbefale engangskladder som underlag på stellebordet. Jeg klippet opp kladdene i mindre stykker og la de under rumpa til småen. Det slo nemlig nesten aldri feil at så snart jeg hadde tatt av en bleie så begynte han å tisse og/eller bæsje. Dersom det mot formodning ikke kom noe på kladden, så ble den selvfølgelig brukt igjen. Sparte meg selv mange håndklevasker for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 til vanlig str seng har de på kid. den er myk og god, i flanell. hvis du ikke finner til dobbeltseng, så vil jeg anbefale å kjøpe en billig overmadrass som beskyttelse, og så ha plastfrotte under den. det får man kjøpt metervis, men plastfrotte er ofte stift og ubehagelig å ha rett under lakenet..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 På princess får du kjøpt i meter vare....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå