ragna79 Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 hei hei!! Jeg er ny her så jeg vil bare si hei til allesammen!! Jeg er i gang me 1. forsøket mitt no. skal begynne på synarela no 20. april. Litt spent, men gleda me til å komme igang! vi har vært prøvare i ca 8 år, ingen barn fra før. Jeg har pcos. Vi skal ta ivf førsøket vårt hos klinikk Hausken. Er kjempe fornøyde me de til no ihvertfall;) Er det noen andre her som er der?
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 hei:-) Velkommen hit! På tide å komme i gang med prøverør etter 8 år med prøving!! Håper dere lykkes ganske raskt.
meg83 Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Hei og velkommen!! Vi har vært hos Hausken tidligere. De er utrolig flinke og sympatiske!!
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Hei ragna! Jeg skal begynne med Synarel 13.april, så da kan vi følge hverandre fremover! Jeg har en sønn på 2 1/2 år etter å ha hatt maange forsøk! Har så veldig lyst på et barn til før det er for sent! Så du er hos dr. Hausken! Jeg hører han er utrolig dyktig, du er heldig som går der! Håååper du vil lykkes!!! :-) Hvilke medisiner/doser skal du ha, forresten?
ragna79 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2009 hei, å takk for alle fine svar;) Ja har fått ett veldi godt inntrykk av folkene på hausken. Jeg går no på p-piller frem til 20. april. da starter jeg på synarela nese spray 3 ganger for dag. 6. mai begynner jeg på sprøytene. 225 mg. ultralydkontroll 15 mai og egg uthentng og innsetting uka etter.. Kjekkt å høre om andre som skal igjennom dette samtidig som kan følge kvarandre fremover.. spennende tider det her;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå