♥ Celines mamma ♥ Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 til en person....noen som har en oppskrift til meg??
mamma til fire små Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 mener du havresuppe som i god næring når man er syk? jeg pleier bare å koke ca 5 dl vann, har i et par spiseskjeer lettkokte havregryn, litt salt og sukker. koker noen min og siler vekk havregryna. se an konsistensen, godt at den er litt tykk syns jeg da. pleier å lage denne når gutten er dårlig.
Gurine Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Bruker bare å lage det på slump jeg. Kanskje ca 2 dl med vann og ha i en neve med lettkokte havregryn og litt salt. Kokes i et par minutter. Blir den for tynn kan man ha i mer gryn og koke litt til, eller ha i mer vann hvis for tykk. Går også an å koke havresuppe med melk i, men personlig synes jeg det smaker mye bedre med bare vann.
Gurine Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Sukrer forresten etter smak rett i bollen når suppa er ferdig
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2009 Takk skal dere ha Lille gull er blitt syk og eier ikke matlyst, så da prøver vi med havresuppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå