Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 jeg er gravid i 13. uke, og bf har først nå bestemt seg for at han ikke vil ha barn...jeg har fra før av en sønn på snart 2 år...bf har sagt til meg at jeg må ta abort hvis jeg fortsatt vil ha han og at han ikke er klar for barn nå(han er faktisk 32)hvordan kan en mann være så kald? har noen noe råd? eller noe erfaringer som de vil dele? jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, og hvordan jeg skal kunne ta en slikt valg nå som jeg har kommet litt ut i svangerskapet også...det er ikke bare bare å ta en abort nå føler jeg...
my&E *mistet vår datter* Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 stakkars deg! dette hørtes jo virkelig grusomt ut for deg. Jeg synes du skal snakke ordentlig med han og foreslå at dere snakker med legen sammen eller en proffesjonell hvertfall. det er jo virkelig ikke bare å ta en abort nå når du har gått over 12 uker. da må du søke vel? Et barn redder ikke et forhold, og hvis han ikke er klar så må du bestemme deg for om du er villig til å ta vare på barnet alene. Men det virker på meg som han rett og slett bare er veldig skremt. For en mann på 32 år burde ikke tenke sånn når han er i et seriøst forhold. Lykke lykke til og håper dere finner ut av det, og at alt ordner seg for DEG!!! Klem
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Kan det være at han er usikker på forholdet deres?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 tusen takk for svar jeg har snakket med lege, og hvis jeg skal ta abort må jeg søke om det...det frister ikke noe særlig...hadde en lang prat med bf og han sier vi MÅ gifte oss før vi kan få barn(pga religion og hans familie), men jeg ser ikke poenget i å ta abort nå, for så å bli gravid igjen etter at vi evt. har giftet oss...jeg er mer og mer forberet på å være aleine, ettersom det er umulig og komme til noe løsning med bf...alt handler om abort for han dessverre...jeg personlig syns han burde tatt ansvar for det som allerede har skjedd,men i steden har han trukket seg unna...vi snakker så vidt sammen lenger. alt ser bare helt håpløst ut...prøver å glede meg over spiren i magen, men det er dessverre ikke så lett for tiden... HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 er i mot hans relgion og med hensyn til familien vil han at du skal ta abort ellers så forlater han deg? i hvilken relgion er det den mest moralsk beste løsningen? det er da enda verre å ikke stille opp en å stille opp relgion messig, skulle jo tro det også var brudd på noen av budene.. da vil jeg si han er rimelig kort tenkt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå