Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ramla det et par ting ut av meg... Jeg har el i morgen og har jo selvfølgelig gitt beskjed til sambo om det fordi han ikke er HELT klar enda. Det som ramla ut av meg var at det var kanskje like greit at det ikke ble noe nå og barn oppi jula (prøvde kanskje å gjøre det enklere for meg selv å takle?) og senere at det ble vel ikke noe på han i går siden jeg ikke ville bruke kondom da. Begge gangene svarte han med et litt snurt uttrykk og et stille "bu-hu". Jeg registrerte det ikke før siste gangen, men kom til å tenke på det som hadde skjedd tidligere etterpå. Vi snakka jo litt om hvorfor han reagerte sånn og da sa han at han ikke var HELT klar enda heller. MEN, han ble liggende å snakke om navn, utstyr osv til langt på natt. Og før vi sovna så hviska han meg i øret at han elska meg og at det nok blir neste gang. Jeg var så trøtt at jeg sovna i armene hans, men i dag har jeg vært helt rar! Greier ikke å slutte å glede meg og tenke og glede meg enda mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om det kanskje ikke er så interessant for andre å lese det så gjør det godt for meg å dele det! :-)

I dag var vi i byen en tur for å se etter noen småting. Etter at vi var ferdige og egentlig skulle hjem så stoppa han opp og parkerte uten at jeg visste hvorfor. Han dro meg med og ville ikke fortelle hvor vi skulle. Etterhvert begynte jeg å lure på om det var en tur innom hobbyforretninga vi skulle, at jeg kanskje kunne være så heldig å få en liten gave, noe mer utstyr til å kose meg med om kveldene framover. Men, neida. Han gikk forbi den butikken og inn i huken bak og inn på Baby Comfort for å "prøvekjøre" vogner! Etterpå kjørte han innom biblioteket og fant fram to navnebøker som vi lånte med oss. Jeg tror han har bestemt seg for at han er klar!!

Sliter med å sitte rolig for tida :-D

• 3 uker senere...
Skrevet

Gratulerer! Jeg er i alle fall glad på dine vegne og gleder meg selv over at sambo og jeg er (relativt) enige om å få barn så snart jeg er ferdig utdannet og har fått meg jobb (som desverre er om 3 år). Vi er enige om å få barn sammen! STOOORT skritt i riktig retning.

Håper det blir klaff fort for dere=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...