Gå til innhold

Bare et spørsmål

Johan

Anbefalte innlegg

Skal på UL på fredag, så da slutter jeg nok å plage dere/evt blir medlem... Men hvor tidlig kjente dere spark fra to? Hodet mitt har blitt helt oppsatt på at det er tvillinger inni magen, men jeg kjenner liv bare på et sted av gangen (er 18+2). Er vel trolig bare en da? Prøver liksom å psyke meg opp,så sjokket evt ikke blir så stort på UL.

Fortsetter under...

Jeg kjente bevegelser ganske tidlig på begge sider, men jeg er annengangs og da kjenner man det jo ofte tidligere. Jeg kjenner tv på høyre side oftere enn den på venstre og grunnen til det kan være at morkaken på høyre tv sitter bak, mens morkaken på ventre tv sitter foran. kanskje det er slik for deg også.

Da jeg var på UL i uke 19 så jeg at det var mange bevegelser som jeg ikke kjente noe til i det hele tatt og de begevet seg like mye.

Tror du kan slappe av og glede deg til UL. Lykke til!

Jeg kjenner meg igjen i det du sier. Kunne ikke sette ord på det ordentlig, jeg bare viste at det var to. Man skal ikke kimse av en mors intuisjon.

Jeg er 19+ 5 og har nå fått svar, det er to. Vi så til jordmoren før hun begynte med ul at vi var ganske sikre på at dette var tvillinger.

Jeg kjente spark på to steder samtidig en gang ca 16- 17 uke. Også vokste magen veldig fort. Jeg har jo et barn fra før, så hadde litt å sammenligne med.

Det blir spennede å se hva det blir da. Lykke til.

Hei Johan.

Nå blir det jo bare mer og mer spennende å få vite hvor mange som bor inni magen din :):):)

Jeg er 16+1 idag og kjenner ikke spark enda, kjenner mye romstering men vanskelig å si akkurat hvor........Mine har til nå ligget på tvers over hverandre og dermed vil jeg jo tro at de kan sparke i samme retning når det først kommer (hvis de fortsatt ligger på den måten da).

Blir spennende å se da :) Her er neste UL først 16. april så jeg håper jeg kjenner spark innen den tid :)

Lykke til på fredag!

Jeg er også andregangs, og trolig derfor jeg kjente liv alt fra ca uke 14... Til tider mye liv, men er nok mest på samme sted, langt nede. Men plutselig sparker det helt øverst i livmora, og jeg kjente til og med selve babyen (hodet el) presset seg utover på magen her om dagen (er nå 18+2). Enten farer huleboeren rund omkring og koser seg veldig (førstemann "reiste" ikke så mye rundt...) eller så er det to... Ja ja, bare 4,5 dag igjen til jeg får vite.

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...