We Hope Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Ved å amme bare morgen og kveld? Junior har gradvis inntatt mer fast føde, men har frem til nå ammet rikelig på natta, nå ser det ut til at han ikke vil det lengre heller. Kun kveldspupp før han legger seg, og tidlig på morgenen. Går dette i lengden da?
shari_z Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Hvor gammel er gutten din? Ikke at det gjør så mye forskjell, da. Min ammet oftere enn din, men vi holdt på til hun var 25 måneder. Har en vennine som gir kun morgen- og kveldspupp til sin 3 år gammel datter, så jeg mener det kan gå an å fortsette sånn - hvis du har lyst, selvfølgelig.
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Det går nok så lenge dere begge er interesserte i å fortsette. Vi holdt på sånn uker i strekk, også var det perioder hvor det var mer amming, f.eks ved sykdom og tannfrembrudd. Jeg ammet til gutten ble 19 mnd og da måtte jeg slutte, men om det ikke hadde vært for det kunne vi nok fortsatt lengre.
We Hope Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2009 Takk for hjelpen begge to. Gutten min er bare 7mnd, og jeg ønsker å kunne amme han så lenge som mulig, men er ikke så sikker på om han vil det. Hehe:-) Som førstegangsmor blir man uansett usikker når ting endrer seg, og puppene kjennes tomme. Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå