3smånå Skrevet 29. mars 2009 #1 Skrevet 29. mars 2009 Noen andre enn meg som fremdeles nattammer en så stor baby?
Dubros Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 Å jada....har hatt noen netter hvor han har sovet over, men så går det over igjen...og da er den puppen grei å ha.
Sara Maria Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Ja! Og jeg synes det er helt greit å amme et par ganger i løpet av natten :-)
3småtroll♥ Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Jepp! Som regel nå så er det bare en gang i løpet av natten og det syns jeg er helt greit- han har tilogmed sovet hele natta noen ganger i det siste men bare i ny og ne;) Håper han slutter å våkne av seg selv jeg-orker ikke maset med avvenning på natta. Jeg har to eldre jenter også som trenger mamman sin på dagen så da vil jeg sove mest mulig på natta;) Lillemann blir snart 11mnd forresten.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Eg ammer fortsatt jenta mi som er 10 mnd idag. Hun spiser 1-2 ganger, kanskje 3... Begynner å bli litt lei, men orker ikke begynne med avvenning så håper det går over av seg selv snart....
Mary Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Min har passert 8 mnd da, men jeg også nattammer enda. hadde store planer om å nattavvenne forrige uke, men så kom den første tannen, og da var det bare puppen som hjalp når tanna gjorde vondt om natta. Så nå har jeg utsatt det til hvertfall de fire fortenne er ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå