Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til navn til tvilling-guttene mine som kommer i juni...

Min mann er av norsk-spansk opprinnelse og også litt mørk.. så mine gutter blir nok ..mørkt hår/brune øyne..

Noen forslag som du syntes passer til 2 litt mørke gutter ... etternavnet er heller ikke typisk norsk. så navnene må nok matche det..

open for alle forslag.. på forhånd takk..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139883714-tvilling-gutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk, her var det mange fine navn.. likte spessielt godt Filip/Philip Og Maximilian, kjempe tøffe navn :)

Vi har kanskje tenkt på å ha dobbelt navn men kanskje vanskelig til Philip og Maximilian ?

Eller holder det bare med enkelt navn... ? Jeg har også tenkt litt på Alexis og Levi/Lewi... Hva syntes folk om de navnene da ? helt ute ?

Annonse

Oi , oi oi... mange fine navn :)

Liker fortsatt Levi, og det gjør mannen min også.. men er ikke helt sikkert enda.. Nathaniel og Caspian var også veldig pene..

Blir nok enkelt navn på dem begge 2, hvis ikke blir det så mange navn..

Men noen forslag som passer sammen med Levi ?

mannen min har lyst på navn med z,x,c osv... noen forslag ?

Annonse

Max og Levi ja, det har jeg ikke tenkt på før, men det syntes jeg passet veldig bra sammen, og var to pene, tøffe og enkle navn :D

Takk for forslaget, må høre med pappa'n da, hva han syntes.. :)

Alexander var jo også pent, men einer seg ikke, for mannen min heter Alexandro Luis.. så Alexander blir jo litt for likt på far.. hehe ;)

Ja, er jente og guttenavn i norge trur jeg..

Men i på spansk er det værtfall guttenavn, mannen min er spansk og han liker det velig godt.. men blir nok ikke det.. jeg liker det ikke så veldig.. men syntes Levi er fint.. men er ikke sikker enda.. engetlig har jeg ikke peilig på hva de kommer til å hete.. tenkt litt på Max og Levi.. :)

syntes de var pene og enkle navn :) store bror på 2, heter Dennis Emilio.. passer Max og Levi til det syntes dere ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...