Gå til innhold

snart 2 barn i et dårlig forhold....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 6 mnd på vei med mitt andre barn! Har et barn fra før på 2 år. Problemet er at forholdet til barnefaren er veldig dårlig! Har vel vært dårlig lenge, men i det siste har jeg kjent at det virkelig tærer på alt i livet! Han kan ikke snakke om noe som har med forholdet og gjøre, og blir altid sur når jeg tar det opp! han snakker generelt lite om alt! Det er så slitsomt!! Men er redd for å bryte forholdet, er redd jeg ikke klarer meg alene med 2 små barn.... Håper noen har erfaring eller noen trøstende ord å komme med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Det var leit å høre at ting ikke går så bra akkurat da, håper ting går bedre for deg nå. Husk at det er veldig viktig at du har det bra slik at barnet i magen kan ha det bra også. Mediter eller gjør ting som gjør deg rolig og glad eller i det minste prøv.

Jeg vet at affirmasjoner dvs positive bekreftende setninger er veldig bra og de hjelper. Har du sett the secret eller secret det er verdt å se.

Hvis du har muligheten til å gå til biblioteket les Louise L. Hay har mange fine bøker som kan være til hjelp for deg.

Ha positive visjoner om deg og barnefaren. Du kan se for deg at dere alltid har det bra har god tone og kanskje til og med ler sammen. Ha trua på det og gi det tid. Det som skal skje det vil skje, men allikevel kan vi prøve for da har vi i det minste prøvd og man vet aldri kanskje det går bra :) ha trua på det positive.

Jeg skal be for deg og ønsker deg alt godt kjære vakre gode sjel ;) hilsen en som bryr seg :)

Skrevet

Takk for at du vil be for meg, tror jeg trenger det! :-) Det går mot et brudd, kan ikke fortsette forholdet lengere.... er veldig redd for hvordan jeg skal takle å ha to så småe barn alene... noen som har det på samme måte? og hvordan har det eventuelt gått med dere?

• 1 måned senere...
Skrevet

Alt går så lenge en bestemmer seg for at det skal gå. Tankens kraft. MEn lett kommer det sikkert ikke til å bli. KAnskje familieterapi kan være til hjelp`?

Skrevet

du klarer deg bedre alene enn med en som tærer på deg psykisk... er selv gravid med nr 3. i et komplisert ekteskap.(23 år).. han har nå flyttet ut, så vi får se om vi kommer til å klare deg med tid og stunder.. du skal iallefall vite at det praktiske og med barna går over all forventning.. litt ensomt er det jo.. men heller det enn å ha en der som ikke bryr seg alikevel.

nå skal det også legges til at mannen har tatt store fremskritt, og hvis det fortsetter slik, vil vi kunne få det bedre enn noen gang:)

men jeg er ikke villig til å leve i et ekteskap som vårt var.. syntes ikke noen skal leve sammen med en følelse av å ikke bli verdsatt og elsket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...