Gå til innhold

hvilke vogn skal jeg velga p&t søsken eller tvilling vogn?

Anbefalte innlegg

kan få kjøpt ei "ubrukt" tvilling vogn til 3000, men er usikker på om jeg trenger det- elsta er ca 2.5 år ved termin som er til sommeren.. foreløpig sover ho enda på dagen- men det kan jo fort endre seg..

og tvillingvogna tar jo en del mer plass da, samtidig som det er greit og ha det hviss ho fortsatt vil sove da.. dessuten får jeg laaaange barn så med søskenvogna villeee det vel blitt nokså trangt på søskensetet der fremme... ahr.. det er så mye for å i mot.. håper noen kan hjelpe meg litt.. :-)

Fortsetter under...

Vi har 17 måneder mellom våre og har brukt dobbeltvogna minimalt... Nå som eldstemann er 2 år og tre måneder går han for det meste eller står på søskenbrett.. P&T har lite søskensete og det går ikke at begge sover samtidig.. Har hatt en Vibe og var ikke fornøyd.

Vi brukte nesten ikke søskenvogn etter at eldste var passert 2,5 år, kun en sjelden gang når vi gikk litt lange turer eller hadde begge med alene på butikker eller trafikerte områder. Brukte stort sett ståbrett når han var så stor.

Med mindre du bruker mye vogn og går lange avstander så tror jeg du klarer deg lenge med ståbrett.

Jeg var veldig fornøyd med p&t som søskenvogn, den enkle med søskensete. Har også lange barn, men var ikke problem med babyen. Er plass til beina mellom søskensetet og hovedsetet om babyen skulle bli så lang når du fremdeles bruker vogna. Babyen vokste fort ut av softbagen, men vi brukte bare en vanlig pose istede. Fungerte supert.

Eldste fikk ikke plass under kalesjen på søskensetet, men hadde helt ok plass i selve setet. Til vårt bruk fungerte det helt fint.

Om eldste fremdeles sover på dagtid, og du skal ha begge mye hjemme på dagtid og du tror du kommer til å trille tur når eldste sover så ville jeg kjøpt en tvillingvogn med rygg som kan legges ned.

Gode priser på ulike P&T vogner på www.kidsandcare.no nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...