Gå til innhold

Softbag i reisetrille?

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg ei BabyTravel Sulky clic clac reisetrille som kan leggast heilt flatt i ryggen. Går fint å bruke Voksipose i den, men er det mogleg med softbag i den og? Bruker ein pose oppi ein softbag?

Skal ut og reise langt i slutten av april og da er minstejenta 5 mnd. Sitter og lurer på om eg skal ta med meg bagvogna i stadenfor. vi skal ikkje ut av landet nei.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139883057-softbag-i-reisetrille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere skal bruke bil ville jeg nok tatt bagvogna til et så lite barn, er ikke så fan av å bruke sånne reisetriller før barnet er 6mnd og sitter godt selv jeg.

Vet ikke om det er plass til softbagen, men jeg brukte odenwalder dunpose oppe i softbagen på vinteren, men voksi ville nok blitt trangt tror jeg.

det høres veldig varmt ut ja, vi sluttet med voksipose i februar vi. Oppi softbagen har vi heller aldri brukt voksiposen, ser ikke at det er nødvendig? hvilken softbag har du? teutonia sin er ihvertfall akkurat passe trang til en 5 mnd gammel unge, med plass til ullteppe eller fleeceteppe, men ikke for stor hvis man ikke vil ha noe oppi.

Om du skal bruke trillen syns jeg avhenger mer av om kalesjen er lun, jeg, og hva slags underlag dere skal trille på:)

der så jeg at du ikke har tenkt å bruke voksiposen oppi softbagen ja. phew, begynte å lure;)

men uansett voksi er veldig varmt og med softbag kan du ta av lokke, ha oppi tepper og dyner, ta ut bunnplate osv, så det ville jeg gjort!

Annonse

Har inga softbag. Kjøper ikkje viss det ikkje er behov for det. Bagvogna tar halve plassen i bilen bak. (Simo kombivogn av eldre modell) og Championtrilla mi er ho for lita til å bruke enno. Hadde den kunne bli lagt heilt flatt, så hadde det ikkje vert noko problem.

Kalesje på reisetriller er vel ikkje noko å skryte av, men ho ligg ganske langt inn i vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...