Gå til innhold

Teutonia Spirit S3 2008 modell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det ikke være fabrikkmontert håndbrems på alle de??? Er det eventuellt mulig å få ettermontert brems? En venninne kjøpte en ny på salg hos babyshop uten nemlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde det skulle være på alle 08modeller, hun er sikker på at det er en 08mod hun har fått da?

Jeg kjøpte ei vogn i butikk engang og jeg spurte ikke direkte, men selger solgte den som om den var fjorårets på tilbud men det stemte ikke.

Jeg kjøpte min 08modell i slutten av 07 og fikk med håndbrems og uvi filter i kalesjen, så da fikk jeg tydligvis en 08modell uten at jeg visste det :)

Skrevet

Trodde det samme som deg. Nei jeg synes hun skal "klage" på dette, for jeg tror hun har fått en 07 modell. Men, hun får jo nesten styre det selv.

Skrevet

Nødvendig er den vel stengt tatt ikke, jeg savner den jo ikke så mye når jeg triller den andre vogna mi... Men, jeg bruker den når det er nedoverbakker (små og store). På rullebånd på kjøpesenter.... Tja, ved en hver helling. :-)

Skrevet

Står nede på akslingen hvilken modell det er.

Skrevet

Ja, jeg får bare videreformidle dette, for min vogn er en 08 med håndbrems :-)

Skrevet

Nå så jeg på akslingen, rett bak fotbremsen, tror jeg har en 08modell siden det er håndbrems, og uvi merke i kalesjen.

Men på akslingen sto det 2003, har jeg sett på feil sted etter årsmodellmerkinga?

Skrevet

dytter denne jeg, siden jeg fortsatt lurer på det å lese av årsmodellen på understellet, se svaret/spørsmålet mitt over.

Skrevet

Bak der det står 2003 står det Spirit S3 08 HB på min.. hva det 2003 er får vi nok snart vite av en klok vognsjel

Skrevet

Hm...på min sto det bare spirit s3 HB tror jeg, ikke noe nr.

Får nok svar på det andre snart ja :)

Skrevet

Tok en tur ut i gangen igjen nå for å se en gang til hva det står på vogna mi og på min står det.

Spirit s3 HB SK

Blei enda mer forvirra nå, hehe, hva står HB SK for da mon tro?

Skrevet

aner ikke hva hb eller sk står for jeg.... sk= skandinavia kanskje????

Skrevet

Mulig det betyr skandinavisk, eller skate kanskje, hehe, ikke godt å si, men synes det er rart det ikke står et tall på min da bare navnet og hb og sk.

Hb er jo typisk hjemmebrent forkortelse, kanskje det er noen som har bygd vogna hjemme og glemt å skrive inn årsmod på min :D

Skrevet

høres sannsynlig ut... eller kanskje det er navnet på designeren`???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...