Gå til innhold

Har dere campingvogn?Kan dere fortelle litt om hva dere liker/ikke liker med å ha det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe en.Barna er små og det virker så enkelt å dra på campingtur,og sosialt ikke minst.Kan bruke som hytte resten av året.

Fortsetter under...

Skrevet

a) du må ha stor bil

B) du må ha stor gårsdplass

c) sommer/vintercamping koster penger i leie + spikertelt kanskje?

d) ferger ol blir dyrt

e) enkelt å dra på tur

f) kan stoppe der man vil

h) dyr investering, hvor mange netter kan du leie hus/hytte/hotell for den prisen?

i) fuktproblemer

Skrevet

a) Du trenger ikke stor bil om du har fast plass. Skal du flytte vogna til vintercamp så får du alltid lånt en stor bil!

B) Gårdsplassen er ikke noe problem om du har sommercamp fra 1 mai- 30 sept og vintercamp fra 30 sept- 1 mai!

c) Leie er ikke mye om du velger plasser uten mange fasiliteter!

d) Ferger er ikke dyrt om du har fast plass!

e) Ja:o)

f) Ja:o)

h) en brukt vogn koster fra 80 til 300 tusen, om du bruker vogna jevnt over hele året blir det forsatt en lav døgnpris!

i) Om du er flink til å lukke dører, vinder og luker godt + bruker fuktball så blir du kvitt mye fukt.¨Årlig fukttest er å anbefale....

Vogn er kult:o)

Skrevet

Liker: Mange gode minner. Ferievenninner, uhøytidelige mennesker, festlig lag i voksen alder, grillmat, sjøliv, krabbefiske, sosialt samvær.

Liker ikke: Offentlige toaletter - å drite med naboen ved siden av.

Skrevet

Tøysetipp

Jeg driter i vogna og mannen tømmer:o)

Skrevet

Vi har ikke, men svigers har.

Synes det er greit å bruke den om sommeren, for da kan vi være mye ute. Om vinteren synes jeg det blir litt trangt selvom de har stor vogn og spikertelt. Om sommeren kan vi fortsatt sitte ute og ha det gøy etter mini er lagt, men om vinteren er vi avhengige av å besøke "naboen" når mini legger seg kl.19.

Annonse

Skrevet

Jeg vil ha vong men ikke mannen ;(

Det er jo ikke noe negativt, eller noe å ikke like med å ha vogn.

Skrevet

Siterer HI

Synes det virker så enkelt å dra på campingtur. Ergo har hun ikke tenkt å ha den stående spikret fast et sted. Og om det er hensikten, hvorfor ikke kjøpe en skikkelig hytte?

Skrevet

Ikke vær så nøye da Doppler....

Ps: Skikkelig hytte koster cash:o)

Skrevet

Skikkelig vogn også.. :o/

Skrevet

Jeg hater campinglivet... Trangt-trangt-trangt!

Skrevet

Ah, how praktisk.

Du driter - han tømmer.

Jeg får finne meg en tømmer jeg også, tror jeg. Mulig vi får bli litt bedre kjent først:-O

Annonse

Skrevet

Jeg skjønner at du har en forestilling om at du hater campinglivet men har du vært mye i dagens campingvogner med stort fortelt??

Vi sover i camingvogna og bruker dagene ute i Guds frie natur:o)

Skrevet

yes, praktisk:o)

(Jeg tømmer jeg også altså - lukkede systemer er greit)

Du får ta deg en tur til oss til sommeren, er ikke så langt unna tror jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...