3a33a til 3 Skrevet 28. mars 2009 #1 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg synes det er nifst med sommerstengte fødeavdelinger. Jeg har termin midt i denne tiden. Jeg bor på ei øy utenfor Kristiansund. Dersom jeg er heldig og føder uken før min termin, er jeg heldig og må i bil 2 mil til ambulansebåten, og derfra 20 minutter i den, så legger den til kort vei fra sykehuset i Kristiansund. Hvis ikke det blir båten, men privatbil, er det 3 mil til fergekaia. Derfra 20 min i ferge, 15km i bil til neste ferge, vente ca 15-45min på den fergen som bruker 25min, og ca 10-50min i bil avhengig om jeg slipper unna rushtiden til byen. Dersom nurket bestemmer seg for å komme til termin eller over, har jeg i tillegg en god time i bil til neste sykehus som er i Molde. Det innebærer undresjøisk tunnell, og en tur over fjellet. Gruer meg for denne dagen uansett hvor lang tur det blir jeg, rushtrafikk eller venting på ferge. Er det flere som har lang reisetid? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139882519-lang-reisevei-til-sykehuset/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mitt 4.barn har kommet Skrevet 29. mars 2009 #2 Del Skrevet 29. mars 2009 Uff da, det var virkelig litt av en jordomreise!! Og jeg som har kviet meg til å reise til Kristiansund om nr 4 melder sin ankomst før 17.juli kl 16. Har jo kun en time i bil fra Molde til Kr.sund jeg da. Men jeg håper selvfølgelig på at babyen kommer til termin, da jeg bor 10 minutter unna sykehuset i Molde. Ser du har termin to dager etter meg. Kanskje vi treffes i Molde, eller får håpe for din skyld at du slipper den turen..... Lykke til i alle fall:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139882519-lang-reisevei-til-sykehuset/#findComment-139887104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå