Gå til innhold

Hvilken sengekant/sprinkelbeskyttelse holder seg faktisk fin og oppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De jeg har hatt bare synker bare sammen og så går det ikke an å knyte hardt nok slik at den holder seg oppe til slutt! det er utrolig irriterende faktisk. Ikke særlig deilig for barnet heller.. han skaller jo i sprinklene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en til jenta vår på reflex. Var det babydan merket het tro? Den holder seg oppe og er like fin etter mange netter med "turning" i senga. (8,5 mnd gammel). Denne var ganske dyr da..

Men hadde en mindre og billig til eldstemann. Den holdt seg ikke oppe og til slutt klarte han å rive den av senga og.. var ikke mange tau igjen.

Så min erfaring er at kvalitet koster!

Skrevet

Kjøpte på Barnas Hus, ganske dyr, men verdt pengene!

Hadde IKEA sin tidligere, helt håpløs!

Skrevet

jeg har baby dan sin og er kjempefornøyd.. =) gutten min er 2 år og bruker den fortsatt.

Skrevet

BabyDan sin fra Barnas Hus var vi veldig fornøyd med :) Sengehimmel i samme stil :)

Skrevet

Tror merket er BabyDan.

Kjøpt på Baby shop og holder seg oppe, ja.

Skrevet

Så babydan er bra. Fines det bare en type av den? Sikkert mange forskjellige motiver men det er ikke så nøye. tenker mer på kvaliteten på den! =)

Skrevet

hmm. merkelig. Sønnen min har en svin dyr babydan sengekant og den irriterer vettet av meg. bare synker ned og vil ikke holde seg på plass ideheletatt. så vet ikke jeg altså...

Skrevet

vijøpte hos hansen og dysvik, 149kr og den er høy, myk og holder seg flott oppe, vi har brukt den i ca 6mnd nå, ikke antydning til at den vil sige ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...