Gå til innhold

Dere som har Quinny Buzz...

Anbefalte innlegg

Det står at denne vognen kommer med 2 seter? Fra når bruker man disse setene, og hvor mange kilo tåler denne vognen? Jeg har en stooor gutt på 8 mnd, han veier allerede 10,5 kg og de fleste vognene tåler jo bare 15 kg. Vet dere om en nettside med bilde av begge setene?

Jeg sliter skikkelig med å finne en snerten vogn som er god å kjøre, blir liten sammenlagt og tåler mer enn 15 kg. Noen som kan hjelpe?

Hadde vært supertakknemlig for svar! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139881355-dere-som-har-quinny-buzz/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde 07 modellen den kom ikke med 2 seter, men 08 modellen kommer med 2. Tror det andre setet er mye tynnere en det første sånn at det blir bedre plass. Det første bruker man fra 6 mnder alderen tror jeg ja. og det andre når det begynner å bli trangt. Gutten min er 20 mnder og hadde god plass i 07 modellen, men det uten pose.. Så bra 08 modellen kommer med 2 seter:) Denne vognen skal vare ut vognperioden så 20 kg skal de nå tåle:)

Annonse

Ja, jeg har sett masse på Babyjogger også, og den er jo super mtp hvor mye den tåler og enkel å legge sammen. Vet du hvem som selger den? Jeg har hørt på Barnas hus (en tidl. Reflex butikk), de hadde den ikke, men kunne bestille den inn for meg. Men jeg har jo veldig lyst til å teste den litt først da. Har du denne vognen? Er du fornøyd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...