Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #1 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg er gravid igjen etter å mistet 3 ganger.. Er 5+5 i dag, og igår hadde jeg en blødning med tynt, rødt blod. Oppdaget dette ved et toalettbesøkm og det kom ikke noe mer etter dette toalettbesøket igår. I dag skjedde det samme. Ingen smerter utenom de vanlige strekkningene og murringene, Fortsatt uggen og ømme byst.. Det jeg lurer på er hva som egentlig skjer ved en sa? Åpner det seg slik at man blør? Sist jeg hadde sa stoppet ikke blødningene før alt var ute, det var som ved en menstruasjon. Denne gangen vet jeg ikke hva som skjer.. Hvor kommer blodet fra? Er det starten på sa selvom det er mange timer mellom hver blødning? Uff, blir helt rar av det her, jeg.. Har egentlig siden jeg fikk positiv test ventet at det skulle gå galt.. Klarer ikke være positiv, ihvertfall ikke nå som jeg har begynt å blø. Håper noen kan svare.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139880968-bl%C3%B8r-igjen-hva-skjer-egentlig-ved-en-sa/
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 28. mars 2009 #2 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei du...Uff, vet hvordan du har det. Er selv gravid igjen etter å ha mistet tre ganger nå.... Og vi klarer jo ikke slappe av. Jeg har passert uke 10 nå, det lengste jeg har kommet siden jeg fikk datteren min. Begynner å senke skuldrene litt,men de farer fort opp igjen ved farge på papiret... Småblødninger er jo helt normalt i et svangerskap....F.ex. etter sex eller hvis man tar "litt i" under toalett-besøk. Det er mine erfaringer ihvertfall... Og vi leser til stadighet om de som har blødd en god del som alt har gått fint med. Men det er jo også slik en sa kan begynne,- så det er dessverre ingen fasit-svar.... Det eneste rådet jeg kan komme med er at du tar det helt med ro disse dagene... Ikke overanstreng deg,ligg mye på sofaen og prøøøøv å senke skuldrene.... Det er mye lettere sagt enn gjort,jeg vet det,- men det er det eneste jeg kan tenke meg som kan hjelpe litt på. Se en film eller fem,- dårlige serier,- hva som helst som får tankene dine over på noe annet en stund... Du kan nok ikke vite svaret før det enten gir seg eller tar seg opp,disse blødningene... Men ring gjerne nærmeste sykehus og forklar situasjonen og at du har mistet så mange ganger før,kanskje de lar deg komme til en ul slik at du kan bli beroliget? Lykke til sååå masse,skal krysse fingrene for deg! *Klappe på* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139880968-bl%C3%B8r-igjen-hva-skjer-egentlig-ved-en-sa/#findComment-139881526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå