kozejenten Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Hei, jeg sliter litt med å finne ut hvor langt jeg egentlig er kommet. satte inn egg torsdag i uke ni og testet positivt, så nå er jeg inne i uke fem, men hvis vi hadde en "normal" syklus ville en jo regnet uke fra siste mens, men vi vet jo når egget ble satt inn:) kan sikkert spørre legen neste torsdag for ul forhåpentlig vis er alt ok, men det vet en jo ikke:) Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvordan jeg skal forholde meg til ukene;) tusen takk.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Heisann... Jeg vil si at du er 6+4 i dag. Du satte inn eggene torsdagen, dvs at du hadde "eggløsningen" tirsdagen da. (to dager før innsett?) Det var vetfall slik de regnet mine uker forrige gang=)
Tellefanten Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Ut fra slik som min lege regner er du 6+2. Han sa jeg skulle regne fra innsettingsda og legge til to uker.
elmaaani Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Heia! Dersom egget var 2 dager da du satte det inn var du da 2+2. RD12/Dpo 14 var du 4+0.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå