Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan sover deres babyer på tre mnd om dagen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våkner er våken 1 t, sover 2 timer (vokner 3-4 ganger å må trilles/bysses i søvn igjen) våken 1-2timer sover 2 timer (vokner 3-4 ganger å må trilles/bysses i søvn igjen), våken 1-2 timer, sover 45min, våken 2 timer

Kveldsstell mellom 19-21. Vokner mange ganger, men tar nattan mellom 22-24, i går 21.30 hurra!! (våkna kl 23 og 24, men sovna etter 2 min AV SEG SELV).

Jeg synes dette med søvn er veldig vanskelig. Hvis han ikke får sove disse 2x2timene på dagen, så blir han så sutrete. Kan ta han opp etter 1,5 time og han gliser fra øre til øre også går det 15 min så sutrer han igjen. Synes ikke jeg gjør noe annet enn å passe på at han sover... men men alt er en fase. Utrolig blid når han er våken da (bare han har sovet nok, he he)!

Pappan skjønner jo self ikke dette, så nå er det helg igjen og han skjønner ingenting: "Pleier han å være sånn som dette"? og noe forståelse? NOPE!! Bare gjør sånn og sånn for det gjorde han med den forrige ungen sin! Blææææ!! Sorry for litt eder å galle som måtte ut. Nå har jeg akkurat sendt dem av gårde på tur :D 2 timer helt for meg selv, deilig!

Skrevet

Sønnen min er bare to måneder, da. så vi har ikke såå fast mønster enda. Her står vi opp i 7 tiden og søver en liten dupp på en times tid i 9-10-tiden. Etter ca to timer er det klart for trilletur og en 3 timers lur ute. Prøver ofte å få han til å sove en liten lur på en halvtimes tid i 4-5 tiden, men det går ikke altid.

Han tar kvelden rundt 19 igjen.

Jeg skjønner godt at du blir frustrert! Her er det heldigvis litt greiere. Mannen min har skjønt at det er jeg som har greie på dagrutinene, så når jeg skulle sove litt lenger i dag tidlig bare spurte han meg hvordan vi pleide å gjøre på formiddagene. Flinke mannen :) Dette kan jo også ha noe å gjøre med at det er den første til både meg og han, så vi er like usikre begge to...

Skrevet

Min våkner vanligvis i 8-tida om morgenen, og da står vi opp og steller oss og jeg spiser frokost. Etter en halvtimes våkentid er han trøtt, og sover på sofaen 1-2 timer.

Han sovner fint alene, uten byssing og bæring, bare han får smokken sin.

Så er han våken halvannen-2 timer igjen før vi triller en tur, da sover han mellom 1-3 timer, avhengig av hvor lenge jeg triller og hvor vi er :)

Han legger inn et par timer våkentid igjen på ettermiddagen, en liten snardupp, og så er det natta mellom 19-20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...