Gå til innhold

Vi klarer ikke å bestemme oss....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Siklerotte

Carmen - forferdelig. Tenker på en papegøye og en pompøs spansk operasangerinne.

Elina - veldig pent, men jeg strides litt mellom hvorvidt jeg synes Eline eller Elina er penest... Uansett fint.

Hanna - internasjonalt, ganske så klassisk og pent - minus er at det dessverre er veldig populært blitt. Ville dog skrevet Hannah.

Sara - har aldri likt det, liker ikke ordlyden og synes det er mindre pent.

Carmen - minner meg om en glamourmodell-sak... Ikke en baby!

Elina - Litt søtt.. Må smake litt på det, men søtt:-)

Hanna - HannaH!! Pent men veldig populært..

Sara - SaraH... Jeg er fan av H på slutten av slike navn som Hannah og Sarah. Synes det er søtt og:-)

Dvs Elina på en førsteplass, Hannah og Sarah deler 2.plass, mens Carmen kommer ikke med på lista mi engang desverre! :-)

Carmen - Liker ikke, litt ''vinduskarmen''..

Elina - Pent, hva med Melina? Evt Celina.

Hanna - Pent, men veldig vanlig.

Sara - Pent, men veldig vanlig.

Synes Melina og Celina er penest. Skal jeg følge lista de, blir det :

1.Hanna(h)

2.Elina

3.Sara(h)

4.Carmen

Synes likevel det er kjedelig å bli kalt Hanna B, Hanna N, Sara K, Sara M osv. ..

Annonse

Annonse

Tusen takk for mange og gode innspill!!!

Vi var veldig usikre på Carmen, men kjenner ei nydelig jente som heter det og blir nok litt "blinde" slik.... Etter denne debatten tror jeg Carmen-navnet ligger dårlig an :)

Ellers er jeg enig i at det må være H på slutten av enten Sarah eller Hannah, ser mye finere ut, og blir med en gang mer internasjonalt.

Etter rask opptelling ligger Sarah på en ørliten første plass etter Hannah og Elina (det blir med A i så fall...).

Jeg har med andre ord blitt noe klokere med hjelp fra dere, men sier ikke nei takk til flere innspill :)

Lykke til videre alle sammen! Vi har en fantastisk tid i møte :)

Hanna(h) og Sara(h) er pene navn, men litt kjedelige. Tror jeg liker Sara litt bedre enn Hanna.

Carmen - ikke min greie. Og hvis dere allerede kjenner en Carmen, er vel det navnet brukt opp.

Elina likte jeg best av dine forslag. Eline, Elise og Elisa er også fine.

Pleier ikke kommentere navndebatter for det er så mange meninger. Ser at du mistet lysta på å bruke Carmen og det skjønner jeg med alle de negative tilbakemeldingene du har fått her. Jeg syns Carmen er kjempefint og vurderer det selv...........så vet du det. Lykke til i navnvalget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...