Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Er jo vannvittig høy, så høy at jeg ikke har dårlig samvittighet for å velge å kjøpe nye. Vet jo at de blir helt rene, men det blir jo litt "nasty" å selge noe som har vært fullt i bæsj for fem kroner mindre enn du kjøpte det for.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Hmm, så høy pris har jeg ikke sett. Det vanlige er vel -30% hvis bleiene er brukt 1-2 ganger, og halv pris eller mindre hvis de er godt brukt.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Har sett flere de siste dagene som "helst vil ha ny pris", da for bleier som er brukt noen ganger og kanskje et par nye. Virker som om de ikke helt skjønner at en som kjøper en ny bleie du har kjøpt ved en feil, egentlig gjør deg en tjeneste. Det er mer risiko knyttet til et privat kjøp, så hvorfor skal en gidde å betale ny pris da? Toppen av kaka var vel en annonse på Finn i går. En som ville ha 2000 for 6 itti bitti all in one og 3 bum genius all in one (str M, så da må det jo være de som koster 149) og en wet bag. Fra bleieboden for ca 1800. Hadde ikke betalt mer enn 1200 for dette, selv om noe var nytt.
Yo&La+spire Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Å ta mer enn de koster nye er jo drøyt da....det bør vere litt avslag selv om bleiene er ubrukte... men man kjøper vel ikke bare brukte bleier for å spare penger da...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Nei det er klart:-) Likevel så stoler eg mer på en nettubtikk enn på en privatperson jeg ikke kjenner. Derfor må det noe til for at det skal være verdt de å ta den risken.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #6 Skrevet 5. april 2009 Jeg synes det værste er at folk faktisk kjøper brukte bleier... Æsj æsj æsj!!!!!!
Mamma´n til lillemor Skrevet 5. april 2009 #7 Skrevet 5. april 2009 Jeg synes også at prisen er altfor høy for brukte bleier på nettet. Folk ser vel at det går an å be om høy pris fordi det er mange nok som er villige til å betale. Men ærlig talt, jeg mener at man bør selge brukte varer til 50% hvis de er i god stand. Har du kun brukt den noen ganger, så legger man kanskje på litt mer. Men det får da være måte på. Folk pleier ikke å kreve så mye penger for brukte klær, og det kommer jo i samme kategori synes jeg. Men det har vel blitt sånn generelt, at folk presser priser både på finn.no og på loppemarkeder.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2009 #8 Skrevet 5. april 2009 Fordi? At de faktisk er helt rene når du kjøer de?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #9 Skrevet 12. juli 2009 1a, her har jeg også blitt litt overrakset. Ser ut som mange venter mer enn 50% av nypris for brukte bleier. Er markedet slik? Får de solgt?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #10 Skrevet 13. juli 2009 Ja, det blir faktisk solgt. Personlig synes jeg det er drøyt nå selger ønsker 80-90% av fullpris for brukte bleier. Selv kommer jeg til å selge for halv pris når den tid kommer. Brukt er brukt. Ser den samme tendensen på barnevogner og barnetøy også. Folk skal helst ha mer enn halv pris der også. Barnetøy får en ofte til en skitbillig penge uansett. Det er jo salg hele året, så om man da på død og liv må selge (skjønner det jo hvis det er snakk om dyre merkeplagg av god kvalitet, som f.eks. Burberry), så bør en ikke ta mer enn halv pris. Jeg kommer til å gi bort/låne bort mitt tøy når min baby har vokst ut av det. Jeg har nemlig en venninne som venter en liten en ca. 6 måneder etter meg.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #11 Skrevet 15. juli 2009 Da er det bedre å kjøpe NYE kylietruser på apoteket til kr 128,-
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #12 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har annonse inn på noen brukte bleier, og jeg nærmest halverte prisen jeg.. Synes de MINST bør selges for 30% mindre ja.. Mine er godt men pent brukt, og jeg tenker som så at penger har jeg spart likevel;-) Måtte kvitte meg med noen pga at jeg hadde for mange;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå