Nea og juniors mamma Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Må gå til anskaffelse av det og innser at jeg har ingen peiling på hvilke som anbefales m/ tanke på strålingsfare, rekkevidde, lydsensitivitet, pris, batterilevetid osv osv. Veldig glad for tilbakemeldinger
Tante Gustava Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Vi har super nova, veldig fornøyd med den i alle fall.
WildPrincess Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Vi har lillebroren til SuperNova, PrimaNova og er veldig fornøyd med den. Hadde tenkt til å kjøpe SuperNova, men butikken var utsolgt da vi skulle ha den. Så da endte vi opp med lillebroren, og etter 6 mnd bruk er vi veldig fornøyd. Batterilevetiden har aldri vært noe problem for oss. Den har alltid holdt når hun sover ute på dagtid og om natta står den på lading som regel. Den sier ifra når enhetene mister kontakten. De er små og enkle å ta med seg og det har vært et stort pluss for oss .
Lunita_ Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 bare jeg som har fått en supernova som er crap da?? problemer med å finne signaler,så jeg må slå av og på begge for at det skal virke i 10 min også er det pån igjen....bah....
Ugress Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Vi har supernova. Er kjempefornøyd med den! Lunita: Du vet at den skal stå, ikke ligge? Kan jo være derfor den fusker litt..
tjommis Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Etter å ha lånt to forskjellige som vi ikke har vært fornøyde med (doro og phillips ett eller annet) har vi kjøpt en brukt super nova på finn og er superfornøyd!!! Har hatt den i tre måneder og den funker kjempebra:-)
Nea og juniors mamma Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2009 Har forstått at Super Nova ligger høyt hos de fleste. Heller nok mot den, men de er så dyre.....
Lunita_ Skrevet 28. mars 2009 #8 Skrevet 28. mars 2009 å da er d kanskje ikke så rart,jeg bare har den liggende oppå vogna ute:p prøve det da før jeg kaster den i veggen:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. mars 2009 #9 Skrevet 28. mars 2009 Har Super NOVA og Vision NOVA. Den ene er med cam og den andre uten. Super fornøyd med begge=) http://www.novababy.com/support.asp
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 28. mars 2009 #10 Skrevet 28. mars 2009 Om du vil se bilde av vision novaen i bruk, så gi en lyd. Så kan du få se den på bloggen min=) Utrolig bra bilde!
WildPrincess Skrevet 29. mars 2009 #11 Skrevet 29. mars 2009 Synes du Super Nova er dyr så se på om prima Nova dekker beovene dine. Vi har ikke savnet de ekstra funksjonene som super Nova gir... men ogjen så vet vi jo ikke bedre heller
Nagilimia Skrevet 29. mars 2009 #12 Skrevet 29. mars 2009 Padwico 938 har vi. Vi kjøpte denne i sverige. Var egentlig på jakt etter super nova. Butikkdama anbefalte oss denne i steden. Ikke stor forskjell, padwico er liksom den "svenske supernova". Den er 100 kr billiger + kursen. Etter å prøvd begge deler er vi mer fornøyd med padwico enn supernova - den er mindre - enda bedre lyssignal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå