Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Noen nettbutikker som selger quinny buzz? Ikke svart... heller en "knæsjen" farge.. ;-)
MarihønaMedHvitveis Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Lilleprinsen.no om jeg husker riktig! orange eller no tror jeg ihvertfall
Randis Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 www.babycare.no Har vært fornøyd med denne siden vi.
Alenemamma :) Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Babycare.no som hun over skriver:) Utrolig rask levering Babyshop.no har også
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Jeg mistenker at all snakket om buzz her inne kommer fra henne som selger den turkise på finn. Hun prøver å få reklamere om sin hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Tuuuusen takk for svar!!! :-) Ble inspirert av en annen tråd om en som hadde lysst på en mellomting mellom vogn og trille, og hun ble anbefalt buzz. Jeg ønsker ikke å kjøpe brukt. Fant ikke buzz på lilleprinsen, bare zapp? Fant heller ikke på babyshop, men der så jeg en trille som heter Brio Go... noen som har prøvd den? Virket jo stilig den også... Babycare har faktisk 07-modell av buzz i fargen strawberry på tilbud... noen som vet hva som er forskjellen på 07-modell og de nye nå? Likte veldig godt den fargen.... og det var et veldig godt tilbud... De har forøvrig UTROLIG tøffe dreamibager der til bare 1000-lappen... (Se på "Vi rydder lageret!!"...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 Bare èn ting til; Jeg kunne tenkt med Maxi Cosi Cabriofix m. base også, hvis jeg kjøper buzz. Noen som vet om dette er på salg noen gang? F.eks. i en nettbutikk???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå