Bregnia Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jeg hadde nokså uregelmessig mens før mitt første icsi forsøk( 28 - 35 dager) Men etter forsøket så fikk jeg mesen på dag 37. Jeg begynte da på Progynea.(skulle sette inn fryst egg) Men måtte avbryte,fikk da en blødning. Så kom mensen allerede 27 dager senere. Skal ringe inn mensen nå,for å begynne på nytt forsøk. Men mensen kommer aldri.. er på dag 40 nå. Tiden trekker jo veldig ut hvis flere forsøk skulle mislykkes. Er det noen som vet om det på et eller annet vis går an å sette i gang mensen? Ikke i denne syklusen,men senere..
Kick80 Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Man kan ta Primolut eller Provera (håper jeg husker navnene riktig). Du tar tabletter i 10 dager, og så kommer mensen 3-7 dager senere. :-)
Bregnia Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2009 Godt å høre:) Kan man gå på Primolut eller Provera når man tar synerala? Har du gått på disse selv under forsøk? Ser ut som om syklusen min blir bare lengre og lengre etter at jeg har begynt med prøverør...
Kick80 Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Dersom du skal sette igang mensen under IVF-forsøk, så starter du med spray samme dag som du starter med Primolut/Provera. Det er i alle fall sånn med Suprecur som jeg har brukt. Jeg har ikke brukt den medisinen du nevner.
elmaaani Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Bruker vel ikke suprecur når en skal ha fryseforsøk? .......... Jeg har hatt problemer med å få mens under forsøk... fikk beskjed om bare å vente.. (ettersom jeg bestandig har fått mens, selv om det er variabel tid...) ved mitt frysforsøk i januar gikk jeg en uke over normal tid.. har du prøvd å være vedlig aktiv, samt hatt mye sex? Fungerer for meg =) Så lenge mensen kommer er det ikke noe problem... følte alt gikk på tverka denne gangen, men dette forsøket er det eneste jeg har lyktes med faktisk =) Håper det gjelder deg å! =)
Bregnia Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2009 Syklusene mine er ikke regelmessige i det hele tatt... Før jeg ble gravid for 2 år siden hadde jeg sykluser på alt mlm 29 og 56 dager. Etter det har det vært omtrent det samme,men de siste mndne før forsøket lå de på mlm 28-35 dager. men etter forsøket har det klusset seg til igjen. Skal ringe Porsgrunn i morgen og snakke med de. Gratulerer til deg forresten!!!
elmaaani Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Takk =) Vet man blir gal av å gå å vente slik... håper de kan hjelpe deg! =) Lykke til!
Bregnia Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2009 Ringte Porsgrunn i dag. De sa at hvis jeg ikke hadde fått mensen til fredagen skulle des ette den i gang. Ang mens når jeg går på nesespray så mente hun at jeg kom tilå få en blødning mye før enn som nå på dag 43 uansett pga at jeg ble nedregulert. Hun sa at jeg skulle ikke ta primolut da for ikke å klusse det til... Litt i tvil om dette jeg,når jeg ser andre her må sette i gang mens....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå