Gå til innhold

amme en gang i blant eller lurest å sette strek her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 16 mnd. Har amma til nå, siste mnd har jeg amma bare en gang om dagen. Hun har "spurt" om pupp en til to ganger om dagen, i det siste har jeg altså begrensa det til en gang. For at det skulle bli lettere å slutte helt. Har ikke hatt en veldig klar tanke om hvor lenge jeg skulle amme. Hadde først tenkt å amme et år, så når det hadde gått et år skulle jeg bare amme et par mnd til, så et par uker til osv. osv. Tror JEG har litt problemer med å slutte hehe..

I alle fall, de siste to kveldene har jeg ikke amma, fordi frøkna har vært for opptatt til å komme på at hun ville ha. Tenkte at viss hun "glemmer den" selv så er det den beste måten å slutte på. Jeg kommer til å få problemer med å nekte henne tror jeg..

Nå bare lurer jeg på om det er smart å sette strek, siden hun allerede har hatt to dager uten pupp. Vil det gjøre det vanskeligere om hun f.eks får en sup i morgen og de gangene hun "spør om det"?

Tar gjerne i mot erfaringer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor slutte hvis dere begge synes det er OK å fortsette? Det er jo både kos og nyttig lenge utover et år, da! Så klart, det er sikkert en god anledning nå, så det er jo helt OK å avslutte. Men du MÅ jo ikke slutte ved 16 mnd heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...