Gå til innhold

Ønsker å kjøpe Teutonia spirit s3 m. hardbag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken pris bør jeg kunne få den til? Ønsker 07-modell eller nyere...

Synes det er sååå stor prisforskjell på de på finn.no... vil ikke bli "lurt"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå for den billigeste i utgangspunktet, men forsikre deg om at det ikke er skader på vogna.

Ellers så kan du jo gå utifra gjennomsnittet av den dyreste og den billigeste.

Se på de som har prisa omtrent likt er vel egentlig mitt beste tips.

Har selv 08mod(kjøpt ny i slutten av 07) og har ingen ide om hva jeg skulle tatt for den, men jeg betalte 8000kr, med softbag, men har forstått på mange at det var litt dyrt siden den fort blei billigere.

Så det er vanskelig å prise den når butikkene priser så forskjellig.

Når det er sagt så vil jeg ikke selge vogna mi siden jeg er så fornøyd, så i mine øyne gjør du et godt valg! :)

Skrevet

Er det noen "typiske" skader eller feil jeg bør se etter?

Skrevet

Har fått inntrykk av at de fleste har noen skrammer på understellet, som kommer av måten den legges sammen når den skal i bil og sånn. Så den type "skader" tror jeg ikke du skal henge deg opp i.

Skrevet

Solbleket kalesje, om den er brukt i røykfritt hjem, lagret inne, slitte hjul....m.m.

Skrevet

jo, solbleket kalesje ja. 06-modellen av teutonia mistral (og iflg lilleprinsen også 07-modellen) har hatt så mye problemer med solbleket kalesje at det er reklamasjonsrett på dem, så villegått for en nyere modell eller sørget for å få med kvittering/garanti.

Skrevet

På min 08mod er det uvi filter i kalesjen, det beskytter mot solbleking og varme inne i kalesja.

Ellers blir det ofte riper på understellet når man legger den ned ute, vet noen har problemer med slitasje på forhjulsfestet, så det kan være lurt å spørre selger om.

Skrevet

Spørs om du ikke feilsiterer nå.....!??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...