Gå til innhold

noen som har vært i sverige og handlet barnevogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror emmaljunga har samme priser overalt siden d er emmaljunga som bestemmer hv prisen skal være og ingen har lov å ta noe annet..

Men hender jo d er tilbud på utgående modeller da!

Men hvis man handler i sverige sparer man jo på kursen, og ofte gir de endel avslag om man handler "full pakke" til vogn me f.eks stelleveske, vognpose ol...

jeg var på baby proffen her om dagen , kunne ikke huske og ha sett emmaljunga vogn der.. men greit og ringe og spørre..

fikk pris på tautonia m hard bag den kommer seg på 6250 nok kr. og brio kombi 5750 nok kr.. så e jo en del og spare..

Heisann,

Vi har også tenkt å dra til Sverige for å handle vogn. Kan være lurt å se om det er mer dere trenger med det samme. Vi kommer også til å kjøpe stelleveske, barnestol ++ (alt fra Emmaljunga). Da er gir de fleste butikkene "pakkepriser" på utstyret.

Jeg har sjekket emmaljunga Mondial (om jeg ikke husker feil så er det hvertfall samme pris på mondial og edge i Norge.... )

Vognen som jeg har fått pris på er med sportsunderstell og med fargen Creme Leatherette. Alle priser er i SEK.

- Kattis Babyshop (Strømstad) :

Mondial: 8390

Stelleveske: inkludert

bilstol: 1590

Isofix: 1600

Traveladapter: Inkludert.

TOTALT: 11580 sek. (Ca 9400 nok)

- Snøvit (Arvika)

Alt for 11760 sek.

-Kop barnevagn (Karlstad)

Mondial 7980

Stelleveske: 780

Bilstol: 1600

Isofix: 1600

Traveladapter: 250

Minus 10% TOTALT: 10989 sek.

Har sjekket litt ut i Norge hva en slik pakke vil koste og den ligger på ca 12600,- så da er det værtfall litt å spare.

Håper dette hjalp litt :-)

Annonse

Jaha, da har jeg vel bare fått oppgitt feil priser da... for de butikkene jeg har sjekka hos sier 200-400prisforskjell... (med samme undertsell) men uansett, det er jo ikke store summen... sa bare at det var LITT feil...

Beklager =)

Kanskje d er forskjellig fra butikk til butikk da, for jeg så d sto like priser der jeg var mener jeg (kan jo ha sett feil da..), men samme d.. som du sier så er d jo ikke så mye d er snakk om i tilfelle;o)

Beklager hvis jeg sier feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...