Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Besteforeldrene her er veeeeldig skeptisk til lommebleie-prosjeket. Litt trist, for vi er så fornøyd.
Yo&La+spire Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Her har noen vert veldig positie og veldig negative....Mamma likte ikke tøybleiene og ville f eks bare ta på engangs når D overnattet hos henne. Eg måtte rett og slett si at "skjerp deg mamma!" Det er like enkelt å skifte tøy som engangs, og hun skulle jo ikke vaske....Hun gav seg etterhvert, det er tross alt foreldrene som skal bestemme hva de vil bruke på ungene sine;)
Solskinnsjenta Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Overraskende lite skepsis her. Besteforeldre var ganske positive, ihvertfall når de så hvor mye enklere tøybleier var blitt i forhold til da vi var små (mamma brukte tøybleier på meg og brødrene mine). Eldstebroren min var litt skeptisk og mente at vi aldri kom til å gidde det i det lange løp, men nå, halvannet år etter så sier han ingenting
LillyLilly Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Svigermor er kjempe fornøyd med at vi bruker tøybleier, "Det er jo så enkelt!!" Mamma derrimot er en smule og litt til skeptisk og vil ikke skifte! Hun brukte tøybleier på meg da jeg var liten "Og det var bare stress, fatter ikke at du orker!! Du kan jo bare bruke papir bleier!!!" Hjelper ikke hvor mange ganger jeg sier av N er så mye mer fornøyd og ikke har han røde merker etter plastikken og strikken på beina lenger... Menmen, at svigermor er fornøyd er godt nok for meg!!
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Svigermor er kjempefornøyd da, hun jobber på helsestasjon og driver å reklamerer for tøybleier nå, hihi.. Synes ikke det er vanskelig nei! Mamma´n min derimor er mere avventende.. Når hun passet jenta vår ble det papirbleier.. Men vi kommer til å la henne gjøre det med nestmann også nå, dersom hun skal passe på babyen etter hvert;) Er ikke helt fanatiske på dette.. Bestefedrene skifter ikke mye bleier, men når de en gang i blandt gjør det (spesielt pappa) er det ikke noe hokus pokus for han i allefall å skifte en lommebleie.. Er rimelig enkle greier, hi hi..
jente1977 Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Bestemødre på begge sider her brukte selv tøy på barna, og er bare positive. Venner er litt blandet, noen positive og nysgjerrige, andre svæært skeptisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå