Gå til innhold

Flere her som bruker Vallergan?...:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som har måtte ty til Vallergan på grunn av store søvnproblemer?

Lillegutt her er 11mnd og styrer, styrer og styrer på natten så mor her "gikk i svart" på grunn av søvnmangel... ¨

Begynte med Vallergan for en stund siden og det er jo en helt annen verden... ungen sover mellom 10 og 12 timer de nettene han får det..

Vi har pr nå en uke på og en uke av....

Men er sønnen min den eneste med dette problemet? Er det flere med barn som har store søvnproblemer over lengre tid?

Vi ble ikke tatt på alvor før lillegutt var 10 mnd... og da har han sovet minimalt siden fødsel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med litt nattesøvn! Det må være godt, ikke bare for mammaen, men også for gutten selv!

Vi bruker det ikke nå, men lillegutt fikk det på sykehuset i forbindelse med operasjon og respirator. For å holde han rolig og gi han litt nattesøvn til tross for mye bråk og sterkt lys på intensivavd. Vet ikke hvordan det hadde vært uten jeg da, men han var i alle fall rolig og god på natta da.

Selv om vi ikke bruker det nå, må jeg få si jeg er glad for at dere nå har fått hjelp. 10 mnd er lenge å ikke bli tatt på alvor. Jeg er ikke for å bruke vallergan for å få barn til å slutte med nattmat og sove gjennom natten, men er absolutt for å bruke det ved virkelige søvnproblemer. Håper gutten deres kommer inn i en god vane med hjelp av vallerganen, slik at han ikke har behov for å bruke det over så alt for lang tid.

Hvordan er han i uka han ikke får?

Skrevet

Hei vi bruker det fast..2 uker på noen dager av for at virkninga kommer tilbake, også på igjen.

Hun sover da 10 timer på natten og sover også mer om dagen.

Fra 6-8 timer i døgnet er dette himmelen.. Selvom det er slitsomt.

Sliti med søvnproblemer og spisevegring siden hun ble skrevet ut fra sykehuset når hun var 3 mnd

Så vi er flere;)

Skrevet

Mange Ml gir du?

Skrevet

Takk for svar. :)

De nettene han ikke får det så er tilbake til vanlige former.

På de verste nettene våkner han hver time.... på de beste nettene er det bare3-4 ganger.... Vi er slitne...

Føltes som en skikkelig nedtur da vi bare måtte ta vallergan i bruk, men det er bare å innse at skal vi takle dette så er det nødvendig..

Ungen er en helt annen gutt også når han får vallergan... mer matlyst, mer humør, mer tålmodig osv...

Godt å høre at vi er flere, jeg opplever at det er vanskelig å bli forstått når dette nevnes i soiale sammenhenger....

Skrevet

Han får 1,1 ml...

Han har holdt seg rolig på det til nå.

enn dere?

Skrevet

Godt å høre det da:)

Hun får 2-3 ml , Kutter den ut når hun har problemer med luftveiene da fungerer den ikke i det hele tatt..

Skrevet

Glemte si at mi er 11 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...