Gå til innhold

Er det i dag kontantstøtten skulle kommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra dere søkte til dere fikk det første gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg søkte rundt 11 feb, fikk vedtak på at jeg får kontantstøtte 1 mnd senere, og fikk penger i går.

Skrevet

når søkte du da? har du fått vedtaket i posten? er barnet ditt 1 år denne måneden?

man får kontaktstøtte dersom man har krav på det fra måneden etter barnet har fylt 1 år. er man treg og søker kontantstøtte samme måneden så får man det nok litt senere. men man får etterbetalt da.

Skrevet

vesla mi var 1 år 9 feb. Og jeg søkte rett etter bursdagen hennes. Fikk vedtaket i posten ja. Men før jeg fikk vedtaket, fikk jeg et brev ca 1-2 uker etter at jeg sendte inn søknaden, der det sto at det kunne ta opptil 2 mnd å behandle søknaden min.. Men det tok "bare" 1 mnd.

Skrevet

Søkte i november, skulle ha frå og med desember, fekk førse utbetaling i slutten av januar (fekk då for desember og januar).

I dag fekk eg utbetalinga for mars.

Skrevet

Tvillingene mine ble 1 år i februar og jeg søkte i starten på februar. fikk vedtaket nøyaktig 1mnd etter i posten, og på onsdag kom første utbetaling...

Skrevet

Søkte i begynnelsen av februar. 3 uker før han fylte et år. Nå er han 14 mnd.

Men jeg har ikke fått noe vedtak i posten heller jeg, så da får jeg vel ikke penger med det første da :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...