Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hvor lang tid tok det fra dere søkte til dere fikk det første gangen?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 jeg søkte rundt 11 feb, fikk vedtak på at jeg får kontantstøtte 1 mnd senere, og fikk penger i går.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 når søkte du da? har du fått vedtaket i posten? er barnet ditt 1 år denne måneden? man får kontaktstøtte dersom man har krav på det fra måneden etter barnet har fylt 1 år. er man treg og søker kontantstøtte samme måneden så får man det nok litt senere. men man får etterbetalt da.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 vesla mi var 1 år 9 feb. Og jeg søkte rett etter bursdagen hennes. Fikk vedtaket i posten ja. Men før jeg fikk vedtaket, fikk jeg et brev ca 1-2 uker etter at jeg sendte inn søknaden, der det sto at det kunne ta opptil 2 mnd å behandle søknaden min.. Men det tok "bare" 1 mnd.
Ranveig R Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Søkte i november, skulle ha frå og med desember, fekk førse utbetaling i slutten av januar (fekk då for desember og januar). I dag fekk eg utbetalinga for mars.
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Tvillingene mine ble 1 år i februar og jeg søkte i starten på februar. fikk vedtaket nøyaktig 1mnd etter i posten, og på onsdag kom første utbetaling...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 Søkte i begynnelsen av februar. 3 uker før han fylte et år. Nå er han 14 mnd. Men jeg har ikke fått noe vedtak i posten heller jeg, så da får jeg vel ikke penger med det første da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå