Gå til innhold

Til Dere som har Emmaljunga scooter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med vogna???

Jeg er på nippen til å kjøpe en slik...

Trenger derfor høre erfaringer fra dere som har det!

håper på mange tilbakemld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søk på scooter på forum så finner du mange innlegg om den vogna...

dritt vogn!!.

Skrevet

Dritt vogn? Syns jeg har lest at de fleste er fornøyde med den jeg. Har selv hatt vognen, men bare i noen få uker. Jenten vår var litt liten til en sånn type fremovervendt trille da vi hadde den. Var egentlig veldig fornøyd med vognen, det eneste som var utrolig irriterende var at etter første turen begynte den å knirke noe helt sykt. Vi smurte, men det hjalp ikke, kanskje vi smurte med feil smøring? Har lest mange som har hatt samme problem, men med de har det gitt seg når de har smurt.

Skrevet

jeg er kjempefornøyd med vognen. eneste som er dumt er at det er liten handlekurv under. ellers var jeg kjempfornøyd. søk på barnevognguiden.no der står det hva andre mener.

Skrevet

Har aldri vært så fornøyd med en vogn jeg, som det jeg var med Scooteren. Har vært igjennom totalt 15 vogner. Jeg vil i hvertfall anbefale vognen på det sterkeste =) MEN!! fungerer best til litt større barn, vi kjøpte vår da vesla var 10mnd.

Skrevet

Kjempe fornøyd =)

Den er kjempe god å trille, liten og nett samtidig som den er romslig og lun for barnet..

Eneste minus er at handlekurven under er litt liten..

Men som ei sier her, den passer nok for litt større barn.. Vi kjøpte den når han var ca 9 mnd..

Skrevet

Det høres jo ut som en kjempevogn egentlig...

Er ikke avhengig av så stor handlekorg egentlig så den er sikkert passe til mitt bruk.:)

Jeg har en basson Parma vogn som jeg kommer til å bruke til turvogn en god stund til.(den har jeg og sportsvogndel til).

Er helt utrolig fornøyd med den vogna:)

Men tenkte å kjøpe en scooter som vogn nr 2.til å ha med i bilen til kortere kjøpesenterbesøk osv....

(så kan en jo evt legge ett teppe under rumpa på minien så blir den jo flatere også..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...