Gå til innhold

Lar dere vognene stå ute?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Carport er det sånn liten garasje som mangler en eller flere vegger?

I så fall hadde jeg ikke latt den stå ute.

Jeg har en søskenvogn som har stått litt ute under samme forhold og har fått rustflekker her og der. Synd da den var splitter ny for bare noen mnd siden.

Ja, min 3 mnd gamle tfk har fått rust der som skruene er på håndtaket...

Carport er som en garasje uten garasjeport kan du si, då det er jo ute (bare under tak)

Vi har ett sinnsykt kronglete inngangsparti i tillegg til en lang og smal gang. Setter jeg vogn der må man snike seg forbi...

Vi skal snart bygge om sånn at jeg får plass til hele vognparken i gangen :)

HI

Jeg har heldigvis stor gang på bakkenivå, så trenger ikke ha vogna ute.

Egentlig så var det ikke rust jeg hadde tenkt mest på, selv om det også er ille, jeg tenker mer på katter og mus som kan romstere i vogna jeg da, så hvis du MÅ ha den ute ville jeg kjøpt kattenett til å ha over vogna om natta.

De falmer også fortere når de står ute hele tida.

Jeg ville tatt med bryet med å slå sammen vogna, eller flytte noe igangen hvis det er for liten plass, f.eks skohylla!

Annonse

har aldri latt vognene mine stått ute.. det sliter enormt på vogna og samt tekstilene. og selv om man lar myggnett og regntrekk ligge over så er det jo både katter og hunder som kan skvette på den for det.

har amn ikke muliget til og sett vogna inne i huset så legg den heller i bilen. der står den iallefall tørt.

Annonse

Vil ikke si det er mye hjelp i å ha vogna under tak sålenge det alltid vil være fuktighet i lufta som gjør stoff rått (kan får jordslag) og understell kan fort ruste.. Vi hadde understellet stående i garasjen (som er isolert og helt tett (så tett en garasje kan være) og hadde da bagdelen (sportssete) inne i gangen.

Det er det nærmeste jeg har kommet å ha vogna ute egentlig. Nå står den inne i gangen, hele vogna =)) Er tryggest det synes jeg =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...