løkky82 Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Mini er over 5 mnd og jeg har fullammet til nå. I de siste ukene har han våknet hver 1,5 time på natten. Må ammes i søvn hver gang. Startet med grøt for 2 dager siden, men han han har reagert med masse luft og våknet enda oftere enn før. Er så sliten nå at jeg holder på å bli gal. Kan det være lurt å gi han en flaske MME på kvelden? Har jo hørt at når de er over 4 mnd skal man begnne med grøt i stedet for MME, men bare for at vi begge skal få litt søvn.....
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Det er jo bare å prøve. Det er lov å prøve alt når man er så sliten. Mme har ikke skadet noen.
Aibell Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Hvis han reagerer på grøt så gi han gjerne mme. Du kan like gjerne prøve banan også. Det metter godt og kan virke søvndyssende.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 En kveldsflaske MME høres lurt ut=) Jeg ville prøvd å gi grøten på formiddagen istedet for, sånn i starten, for å unngå urolige netter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå