Gå til innhold

d har jeg meldt meg opp til årsstudium:)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

etter laaange samtaler med lånekassen...

sitter midt mellom barken og veden pga mangler noen fag fra 1året som jeg skal ta i permisjonen, men kan ikke melde meg opp til noen utd og få pem fra det der jeg går på skole pga er siste året nå. Har termin i september...så var faktisk lånekassen som sajeg kunne gjøre det! melde meg opp til årsstudium for å få fødselspenger... pga er o faktisk student selv om det bare er noen fag... så hun sa at jeg tar da perm fra det året og tar de fagene jeg mangler når jeg går hjemme.. (de driter i hva man gjør hjemme) hehe... også betydde det ingenting om jeg tar det årsstudiet eller ikke, det hadde ingenting å si for de... hihi... så jeg sa direkte, at jeg skal drive med lureri da? da lo hun og sa ja;p artig dame! men er pga min kinkige situasjon, pga selv om dette er siste året så er jeg ikke ferdig med utdanningen og står egentlig på bar matte... så det var anbefalingen, å "lure" de, HEHE... genialt:)

Fortsetter under...

woohoo! så godt å lese! sitter i en litt sånn vanskelig situasjon selv... men ser ut til at det ordner seg hvis jeg kan melde meg på årsstudium! Jeg har også termin i Sept. Jeg fikk høre at så lenge jeg benytter meg av studieplassen frem til permisjonstiden i September, går det fint med lån/stipend osv... håper dette stemmer! ellers er det ille ute med meg og mine små.

Er jo genialt at du hadde en god opplevelse med lånekassen! håper jeg får et like bra møte med de:)

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...