Vannmann35 Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Vi har kjpt en barnevogn som vi har stående i stua (ikke noe annet sted å sette den egentlig). Problemet er at katten elsker å ligge i den. Legger seg både oppå vogntrekket og ned i vognen... Vi jager henne vekk derfra minst 3-4 ganger daglig. Er nå bekymret for om dette er noe hun vil fortsette med når babyen ligger der også - det kan jo være kjempefarlig! Noen som har erfaring med katt og baby. Tenker jo at det er flere katter i nabolaget også, så vi må selvsagt alltid ha myggnetting på når vognen står ute og følge godt med, men likevel...
Månefeen ♥ Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Kanskje du kan ta myggnettingen på når den står i stua?
Ketisi Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Fyll ei sprutflaske med vann, gi katten noen skikkelige dusjer når du finner den der. Det burde kurere den. Dtte bør nok gjøres nå. Har den først fått lov, er det verre å få den "avvent" Jeg ville brukt regntrekk i tillegg til myggnetting ute, katter kan godt klare å grave av myggnettet.... Har to katter, og det har fungert på mine.
Elisa79 Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Du får kjøpt kattenett til og tre over vognen på Babyshop..
septemberpiken Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Mine katter skygger banen når babyer er i nærheten... min ene elsket lekegrinda til min niese, men bare når den var tom, og et vennepar har en katt som ligger i senga og på stellebordet til datteren, men aldri når det er i bruk. Kattene mine har selvfølgelig ikke møtt vår baby ennå, men tror ikke det blir noe problem selv... og hvis ikke, så bruker jeg også spruteflaskemetoden, som de skjønner veldig godt!
skorpio9 Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 jeg har lurt på det samme, vi har katt og ikke for mye plass... nå skal jeg sette vognen i stuen og finne frem spray-flasken!!
Line3 Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Ja, spruteflaske med vann er magisk! Vi har avvent flere katter fra å ligge i sengen vår, og fra å hoppe på dører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå