Gå til innhold

fikk test resultater idag..

Calexico

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på ullevål idag og fått svar på prøvene som ble tatt.Jeg måtte ta abort pga stor misdannelser i uke 12:( Det var ingen kromosonfeil, og legen kunne ikke si noe om hvorfor eller hvordan det hadde skjedd, men det var ikke noe jeg kunne gjort anerledes.. Gått å tenkt mye på akkurat det, så litt godt å høre.. Men det er ekstremt liten sjanse for at det skjer igjen, fra 0-1%. Det er godt å vite, håper så virkelig det er min tur neste gang.Jeg spurte legen hvor lenge han anbefalte oss å vente, da sa han 6 mnd.. Er ikke det litt lenge? Vil gjerne være gravid til sommeren. Men han sa at det var best både fysisk og psykisk å vente så lenge..

Har dere tenkt til å vente eller prøve igjen fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble anbefalt å vente en mens. 6 mnd synes jeg hørtes lenge ut! Man har jo ingen garanti på å bli gravid på første forsøk. Jeg ventet en mens og ble ikke gravid i 1 pp etter denne. Det ble en kjempe nedtur og jeg var ikke forberedt det, så nå har jeg en liten pause. Snart 3 mnd siden min utskrapning 2/1. Lytt til egen kropp og sinn og gjør det som blir rett for deg! Stor klem

Skrevet

Kommer til å vente litt, men har lyst til å prøve snart. Var hos legen igår, hun sa jeg skulle lytte til egen kropp, de lærte fra gammelt av 6mnd, men hvis jeg følte meg klar før det var det bare å prøve. Litt redd jeg ikke skal bli gravid fort igjen, så gruer meg bittelitt også..

Lykke til, håper det blir din tur fort når du prøver igjen:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...