Gå til innhold

fik test resultater idag..

Calexico

Anbefalte innlegg

Vært på ullevål idag og fått svar på prøvene som ble tatt.Jeg måtte ta abort pga stor misdannelser i uke 12:( Det var ingen kromosonfeil, og legen kunne ikke si noe om hvorfor eller hvordan det hadde skjedd, men det var ikke noe jeg kunne gjort anerledes.. Gått å tenkt mye på akkurat det, så litt godt å høre.. Men det er ekstremt liten sjanse for at det skjer igjen, fra 0-1%. Det er godt å vite, håper så virkelig det er min tur neste gang.Jeg spurte legen hvor lenge han anbefalte oss å vente, da sa han 6 mnd.. Er ikke det litt lenge? Vil gjerne være gravid til sommeren. Men han sa at det var best både fysisk og psykisk å vente så lenge..

Har dere tenkt til å vente eller prøve igjen fort?

Fortsetter under...

Første og fremst, stor klem til deg! Jeg ville bare begynt med prøvingen med en gang. Bare du har hatt 1 mens etter din abort så er det vel ikke noe i veien for å prøve på nytt? I gamle dager enbafalte de å vente 6 mnd, så ble det 3 mnd, nå anbefaler bare de å vente 1 mens. I min bestemors tid (hun hadde en dødfødsel) anbefalte de dem å vente i 4 år!!!! Heldigvis gjorde de ikke det og hun ble gravid ganske fort etterpå. Så mitt råd er å prøve når dere er klare for det. Noen ganger er det eneste som hjelper mot sorgen er å prøve på nytt og forhåpentligvis lykkes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...