Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen gode tøfler eller innesko til de små som akkurat har begynt å stå litt?

Er ute etter noen med antiskli sli at bena ikke bare sklir unna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, ja de var veldig fine!!

Skrevet

Det finnes flere typer av disse skinntøflene eller sokkene som nevnt av personen overfor, men hvor det er strikk rundt anklene. De kommer i masse farger med masse motiver. Det som er bra med dem er at de har antiskli under i form av skinn, der er "vanntette", slik at barna ikke blir så fort våte på beina dersom det er noe søl på gulvet. De former seg etter beina, slik at det er nesten som å gå barbeint (anbefalt av fysioterapeuter m.m.) og de er forholdsvis rimlige. Vi har kjøpt dem hos Exit eller name it til under hundrelappen. Har også sett dem mange andre plasser, med og uten fôr - da gjerne til 149 eller 199... alt etter hvem produsenten er.

Anbefaler dem i hvertfall. Vi har til og med brukt dem som utesko når snuppa var 10-12 måneder og fremdeles ikke kunne gå. Det var da på sommerstid.

Skrevet

ok, da skal jeg sjekke litt rundt...

var ganske dyre de jeg så på (ovenfor)...

har j name it her jeg bor, så skal absolutt stikke innom!!

Hvordan er det med str? Vokser de fort ut av slike tro??

Skrevet

Det var slike skinntøfler jeg hentydet til!!!

De med skinn under. De blir SLITT etter en liten stund og du må evt. gå over med sandpapir o.l. for at det ikke skal være glatte. Blir fort ødelagte av det.

Og det finnes IKKE mange sko lignende pedoodles på markedet. Veldig viktig å få fram at skoene er laget av mykt lær og sålene er flate og av sterk gummi. Pedoodles er utrolig lette, fleksible, pustbare og fremmer sunn utvikling av føttene.

Man kan ikke sammenligne de med kun skinn under og pedoodles som har punktvis med myk gummi under. :)

Skrevet

Det er mykt skinn - så de blir nok fort slitte, men ikke for det, små barneføtter vokser fort uansett. Man kjøper dem i str 19-21, 21-23 osv.. Den største sliltasjen som vi opplevde var når snuppa ikke kunne gå, men bare krype. Da slet hun hull på skoene på tuppene. Så snart hun fikk seg i oppreist stilling har vi ikke hatt slitasjer som har ødelagt skonee på den måten. Da har hun som regel vokst ut av dem før det.

Må si at i forhold til de overfor, så er det nok samme type, bare at de overfor er litt mer forseggjort. De har borrelås reim (så det ut som) i stedet for strikk rundt anklene. Men i og med at det er mykt skinn på dem alle, vil jeg anta at slitasjen er nokså lik uansett hva man velger.

Skrevet

Tror ikke du helt skjønte at det var skinnet UNDER skoen jeg mente. De blir slitt i den grad, at de blir glatte. Ikke hull, selfølgelig. Men det er jo derfor vi ofte kjøper slike skinnsko til de små. At de ikke skal være glatte og skli i dem. Derfor anbefaler jeg pedoodles. Skjønner?

Skrevet

hennes og maurits sine er gode

ellers så er robezze sine gode

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...