lego Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Altså, vi vil kjøpe en som vi kan ha sammen. Største på 10 år ødela sin i løpet av noen mnd bare, så hun får ikke egen, mini er bare 3 år og ikke så veldig opptatt av spill ennå. Jeg spilte mye Nintendo og Playstation når jeg var yngre, men nå er det stort sett bare sambo som spiller... Er det noen spill som passer for hele familien? Mario Bros spill? Andre spill som er gøy for meg tro? Så at det var Labbe Langøre, eller Josefine spill til DS også, tenkte på til mini... Noen andre anbefalinger av spill? Vet det kommer en ny DS i begynnelsen av April, men vi tror ikke vi har brukt for de nye finessene...
camilla^ Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Etter hva jeg har lest, så er Nintendo DS den som er nå den mest brukervennlige. Her i huset har vi 5 stk. Alle fire ungene har kjøpt seg hver sin, og jeg kjøpte meg for bursdagspenger nå for litt siden. Nå var alle lei av å måtte låne ut til meg, og jeg lei av å måtte snike meg til etter de hadde lagt seg. Hun minste var 3 år når hun kjøpte og hun har blitt en kløpper. Vi kjøpte endel GameBoy spill (mener de heter det) med olebrum, noddy, postman pat. De er enklest for de små. Ikke så fancy som nintendo spillene, men de små klarer de. Tantungen min på 3 år som ikke har spilt før, klarte det veldig bra. Min mann har kjøpt seg noen spill med dart, bowling, kortspill på. Og det er kjempe morsomt. Vi sitter og spiller sammen. Ungene har lært seg flere kabaler. Pet shop er enkelt for de små. Og jeg ble litt hekta også, selv om jeg syns det ble litt kjedelig. Diddy kong racing/ mario kart Mario vs donky kong Super Prinsess Peach (syns jeg er kjempe morro. ungene også. Litt i nærheten av super mario. Jordbær mathilde har vi to av, som er veldig ok spill. Ungene har noen Bratz spill og flere slike dyre spill (stelle dyrene) Vi har igrunn kjøpt spill billig. Mange spill til under hundrelappen.
Denice Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Jøss, hvor finner man spill til un der 100-lappen til ds?? Har ei her på snart 6 år og hun har super mario og lynet mcqueen men synns de er så dyre jeg....
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Her sitter minsta på 17mnd å spiller. Hun holder på med de PetShop spillene. Finnes det spill som ikke inneholder så mye lesing og oppgaveløsning? Noe ala tetris feks? Da er det jo lettere for henne å styre på alene. Hun låner DS`en til storesøster og blir rasende når hun ikke får låne mens hun bruker den. Storesøster kan ikke spille i nærheten av lillesøster. Tror vi må kjøpe en egen til lillesøster!
lego Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2009 Supert! Tusen takk for svar. Største har en del spill liggende, men det er ikke spill for minstemann. Spørs om ikke det blir en liten shoppingrunde på oss i dag da.
Tia med 2 ♀ Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Nå har veld en nye dsi kommet ut den har også kamera så man kan ta bilder med den og bruke som elektronisk ramme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå