Gå til innhold

Noen som ikke er kvalme? Er det også naturlig?

Anbefalte innlegg

Leser her at det er bra at man er kvalm. Jeg er litt svimmel og uggen fra tid til annen, men lagt fra slik at jeg må kaste opp. Flere som har det slik? Vet jo om flere som har gått gjernnom svangerskapet uten å kaste op, så det er vel veldig individuelt?

De to siste dagene har jeg forsåvidt vært småuggen om morningen også, det har jeg ikke vært tidligere.

Fortsetter under...

Jeg var ikke kvalm en eneste gang når jeg gikk gravid med førstemann.

Og har heller ikke merket noe nå :)

Er ellers ganske uggen, TRØTT, og kald.

Så vi får bare føle oss heldige som slipper denne kvalmen !

Min datter er den frisketse ungen jeg har kjennskap til, er aldri syk ( Bank i bordet)

Vi som ikke er kvalme får nok like fine barn som de som er ekstremt kvalme :)

Jeg var ikke kvelm eller uvel et eneste sekund da jeg gikk gravid med første mann. Denne gangen er jeg heller ikke kvalm, bare litt småuggen og veldig svimmel til tider. Og kald..går og hutrer og fryser støtt.

Kjenner mange som ikke har vært særlig kvalme gjennom svangerskapet, og det har ikke noe å si for fosteret om man er kvalm eller ikke :o) Vi skal bare være veldig glade for at vi er i fin form, og kan nyte svangerskapet uten oppkast :o)

Jeg har heller ikke vært kvalm ennå. Eller jeg hadde en morgen der jeg følte meg litt småuggen og tenkte at nå kom jammen meg kvalmen, men det stoppet med den ene dagen gitt! Er ikke mer enn 7+0 idag, så kan jo være at det kommer rett rundt hjørnet, men håper selvsagt jeg slipper klar da :)

Det rare er at jeg alltid har tenkt at jeg er en av dem som kom til å bli superkvalm som gravid, blir veldig lett kvalm ellers, både av båt,bil og ekle lukter :P

Elelrs kan jeg stemme i det Sivert skriver, jeg fryser noe så sinnsykt! Føler at jeg aldri blir varm nok.. men det skal jeg nok klare å holde ut altså :)

Jeg er heller ikke kvalm, og har ikke hørt det med at det er "bra" å være kvalm? Er det bedre enn ikke å være kvalm...? Jeg har bare vært litt sånn som du, bittelitt uggen og småsvimmel innimellom, men ikke slik at det er plagsomt :) Men, det er jo veldig tidlig enda da, er 6 uker på vei, og en venninne av meg ble ikke kvalm før hun var ca 8 uker på vei... :/

Annonse

Det er IKKE normalt å være kvalm når man er gravid, jeg tror det noe alvorlig galt med deg... jeg ville bestilt en UL med det samme. Dette har jeg aldri hørt om... utrolig merkelig. Skjønner godt du skriver dette innlegget for å høre om det er flere der ute fsom har det slik for dette er virkelig IKKE normalt. Stakkars deg

aprilsnarr09

Jeg har aldri hørt at det skal være spesielt bra å være kvalm.

Jeg venter nå fjerdemann, og i de andre svangerskapene har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt. Jeg har så og si ikke hatt noen symptomer før magen har begynt å vokse.

Denne gangen er jeg litt småuggen innimellom, men ikke så mye at det er særlig plagsomt.

eg e helle ikkje någe serligt kvalmen, litt inni mellom bare, men då spise eg litt så går det øve.hehe. ellers så e eg så utrolig trøtte, har bare lysst å sova. har en aktive gutt på 5år som trenge sitt på itemiddagen, å en mann så reise en del, så det e ikkje heilt lett, men alt går:) å har god hjelp fra familie.

masse lykke te alle samen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...