Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jeg vil gjerne ha en mellomting mellom trille og vogn, helst 3-hjuling. Ikke små hjul, hvertfall bør de to under styret være store (gjerne m. luft). Den må ikke være så veldig "vogn", helst åpen og lett. :-) M.a.o. trenger det ikke være en svær kalesje o.l. Liten og lett å legge sammen... En vår- og sommervogn, som kan brukes i by og på shopping. Men småtten må sitte godt, og jeg vil ikke at hun skal "ristes" når jeg går. Finnes en slik vogn mon tro?
Mamma_til_tre Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Er også på jakt et en slik vogn ;-) Har ikke funnet noe enda. Var å så på en som heter Babytravel Icon Sport i går, den var på tilbud og jeg syns den virket veldig grei. God fjæring så den var ikke tung å vippe opp sånn som feks. TFK buggester var. Med min tunge jente måtte jeg legge meg på styret for å vippe opp med buggester, litt stress når man skal opp en fortauskant. Dessverre syns mannen håndtaket på denne babytravel var helt bak mål, han likte ikke at det var så smalt, rart de ikke har laget det bredere egentlig. Så da blir det vel ikke denne helelr *sukk* Ellers kan du jo sjekke ut titanium breeze og bugaboo bee kan du jo kanskje også se på? Men den har 4 hjul da. Syns også bugaboo camelon passer godt til kravene dine, bortsett fra det med 3 hjul da.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 3 hjulingene som har store lufthjul er som regel mer enn vogn enn en trille..men du har jo oth,mb og ew og quinny..men det er mer sportsvogn hvis du skjønner.. av triller som kan anbefales så er det bl.a bee,pliko p3 og mclaren..men de har små hjul og er 4 hjulinger.. quinny speedy har store hjul bak og et mindre foran.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Takk for gode tips. :-) Hva er mb? Og hvilken quinny vil dere evet. anbefale? Søker litt på speedy...men forstår det slik at hun ikke kan sitte vendt mot meg da?
It's all about me Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Gt Safari. Knallgod å trille og billig. Eneste minuset er at det er håpløs ryggregulereing, er ikke snakk om å kunne gjøre det rolig og jevnt.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Takk for masse gode tips... Har dere linker til disse vognene på f.eks. finn.no?
mammas3gull Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 Abc Design Lemon/Rodeo.. 2 tomler opp, og anbefaler på det sterkeste! Brukt min i 17 mnd nå.. http://www.barnevognguiden.no/abc-design/abc-design-rodeo-lemon.html
Lifelines Skrevet 5. april 2009 #9 Skrevet 5. april 2009 Joolz Bloom er en fin vogn du kan se på www.my-joolz.com. Kjempegod å trille, vendbar sittedel, liten sammenlagt, regulerbart styre, barnet sitter ganske høyt (i bordhøyde som det står på nettsidene). Super vår/sommervogn. Om du er interessert, skal jeg selge min. Den er svart og grå, pent brukt.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #10 Skrevet 16. januar 2010 Har du solgt vognen? Jeg er muligens interessert. Ring meg eventuelt på 91128491.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå