Gå til innhold

Anbefalte slanke kurs? Grete Roede? Bailine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg prøvde Grete Roede for noen år siden, gikk fint ned men klarte ikke holde meg til det da jeg ble gravid igjen.Litt styr med kaloritellingen hele veien.

Nå går jeg på Libra kurs.Det funker veldig bra. Masse fiber og vanlig sunn kost. Slipper å telle kalorier, 5 måltider pr dag. Har gått raskere ned med libra enn med G.R. (9 kg på 8 uker)

Lykke til med valget :o)

Jeg har gått libra og grete roede.Gikk ned på begge kurs, men har jo lagt det på meg igjen.... Det jeg kan si er at jeg likte grete roede best, for da kunne jeg spise som vanlig, bare mindre godterier og sunnere mat. Mye av det jeg lærte der er beholdt i kosten. Jeg gikk fortest ned på libra, men det var jo helt umulig å holde over tid. Joda det var enkelt program, men for et styr å få i seg alt det fiberet. de fiberknekkebrødene smakte sagspon etter noen uker, og fiberpiller måtte man ta så lenge før mat for at det skulle funke. Det sier seg selv at jeg kuttet fiberspisingen kjapt. Og var mer sulten på libra, for der skulle alle spise det samme uansett størrelse, mens GR er tilpasset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...