Gå til innhold

Orker ikke skrive inn på 2tri enda...

Molait

Anbefalte innlegg

Skrevet

står en del på DG. Ellers står det mye på TRÅDEN på 2-3 år på dinbaby. Nedesrste halvdel da.

Kort sagt, 24/3 kom den ene hjemme i hendene mine og den andre måtte jeg føde på sykehuset.

Dagen før jeg startet på min 15de uke og 2 døgn etter at ul viste at alt var lukket fint og to bankende hjerter.

Tenkte jeg skulle få skrevet en samlet historie etterhvert. Se om jeg poster ut her, men uansett godt å ha for sin egen del.

Hver kveld tennes her to lys for mine små engler som jeg ikke fikk bli kjent med, men ihvertfall fikk holdt og tatt farvel med.

Hjertet er fylt med en så stor sorg at ord ikke kan beskrive....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Molle...

Har ikke ord jeg, sitter her og har vondt langt inn i hjerteroten av deg.

At du måtte gå gjennom noe sånt, og at du tok imot hjemme da uten å ha noen helsepersonell å støtte deg til.

Kjære deg, Skulle gjerne gitt deg en sterk skulder å gråte på.

Skjønner godt du vil dele barna dine og vise bilder. De er jo barna dine, englebarna dine.

Håper dere har støtte gjennom denne lange sorgprosessen.

Skulle gjerne ha sagt noen trøstende ord, men ord er ikke nok når man har mistet sine barn.

Stor omfavnelse fra meg.

Skrevet

Å nei, dette var vondt å lese, Moliat! Kjenner jeg ble fryktelig lei meg på dine vegne nå. Har ikke ord i en sånn situasjon, vil bare si at jeg føler utrolig med deg.

En stor og varm klem fra meg.

Skrevet

Sitter her og gråter for deg! Ble helt sjokkert og utrolig lei meg nå når jeg så dette.. Vanskelig å finne ord, håper du finner en måte å takle sorgen på, selv om jeg ikke kan klare å forestille meg den smerten du bærer.

Var så utrolig glad for min egen del, var på UL i går og så to sprelske små der inne. Er 12+5 nå, og har egentlig følt meg en god del tryggere, men man vet aldri. Vet iallefall at hvis jeg får oppleve at dette går bra skal jeg være evig takknemlig (Gråter enda, tårene vil ikke stoppe)

Tenner to lys i kveld og tenker på deg.

Skrevet

Kjære søte Molait.

Det er fortsatt helt uvirkelig å tenke på hva som har skjedd og som så mange andre skriver, jeg kan ikke forestille meg hvordan det er annet enn forferdelig.

Det høres ut som dere har fått et så fint farvel med tvillingene som noen kunne hatt med blomsten og tiden på sykehuset og lys seremonien etterpå.......og jeg håper inderlig at du har den støtten rundt deg nå som du trenger.

Her snakker vi om dere og tenker på dere mange ganger hver eneste dag og vi sender alle de trøstende ord og tanker som vi kan komme på.

La kropp og sinn få den tiden den trenger til å "leges" så godt det gjøres kan nå Molait, alt annet er der fortsatt når du er klar enten det er snakk om dager, uker eller mnd...........

Trøstevinder blåses din vei (............)

Skrevet

Å, det var trist å lese. Tårene triller. Så urettferdig. Og ikke bare har du mistet en, men to..

Stor klem og varme tanker til deg.

Du har det nok ikke lett nå.

Skrevet

Kjære deg!

Det er så trist, så uendelig trist!

Vi mistet en bitteliten gutt og en bitteliten jente i uke 19 i november. Hadde som deg, sett at altså fint ut 3 dager i forveien på ul. Du kommer aldri til å glemme de to små. Savnet etter tvillinger vil alltid være der. Men jeg håper tiden hjelper deg. Jeg håper du har gode folk rundt som støtter deg. At du har tatt vare på alt du kan av minner fra de to! Alle gode ønsker i en vond tid.

(ps,min historie ligger også her inne hvis du vil lese; dobbel glede, dobbel sorg. Med nick minus lillesøster og lillebror)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...