Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har alvorlig lateksallergi, dvs at jeg får pusteproblemer når jeg kommer i kontakt med lateks (må ha adrenalin...) I den sammenheng er det en del frukt og grønt som jeg kryssreagerer med. Da er det ikke like alvorlig reaksjon som med lateks, men blir tungpustet og kjenner at det snører seg i halsen da også. Er det noen som vet hvordan dette er i forhold til Snupi?? Jeg holder henne konsekvent unna lateks (for min skyld også) men bør jeg holde henne unna det jeg reagerer på av mat? Har prøvd å spørre lege og hs, men ingen som vet sikkert. Argumentet er jo at hun bør få det nå mens hun får mm, for da er hun mer beskytta. Men så lenge jeg ikke tåler dette skjønner jeg ikke hvordan min mm kan gi noen beskyttelse??
blomstre Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hei. Hvis du er medlem av NAAF så kan du stille slike spørsmål på www.allergiviten.no. Der finner du også mye stoff om allergi og allergiforebygging.
Makko med to små gutter Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 vi fikk beskjed om å ikke gi fisk første leve år, men ellers var det lite vi kunne gjøre... -Amme lengst mulig, og introdusere matvarer mens han fremdeles er "beskyttet" av amminga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå